SCP-077-UA - "Змієносець"
рейтинг: +6+x
scp077ua-photo.JPG

Фотографія Едуарда Гріна
яку держить з собою SCP-077-UA

Об'єкт №: SCP-077-UA

Клас об'єкта: Кетер Евклід; після інциденту Inc-B01-077ua розглядається можливість повернення класу Кетер

Особливі умови зберігання: SCP-077-UA слід утримувати в межах Зони UA-166 в залізобетонній камері для гуманоїдів під постійним спостереженням. На стінах камери зберігання повинні знаходитись електричні панелі моделі FoundMade-Shock77. На шию суб'єкта слід одягнути електрошоковий ошийник. У разі якщо об'єкт почне проявляти агресію, до нього слід застосовувати розряд електричного струму для його заспокоєння. У разі неможливості заспокоєння суб'єкта стандартними засобами слід використати сили команди охорони. Також було схвалено додавання у їжу для суб'єкта заспокійливого.

Будь-які інші співробітники повинні закривати своє обличчя у разі входу до контакту з суб'єктом; у разі порушення цієї умови SCP-077-UA слід обробити амензіаком класу A, а порушника ізолювати для зберігання у камері для суб'єктів з слабкими аномальними властивостями на наступні 24 години, а у разі неможливості - ліквідувати. Взаємодію з суб'єктом бажано здійснювати силами співробітників класу D. Ні в якому разі не слід пропускати до SCP-077-UA людей, які народилися від 30 листопада по 18 грудня. Ретельний огляд на ознаку пошкоджень та ремонт камери зберігання слід виконувати не рідше за одного разу у місяць.

За гарну поведінку SCP-077-UA дозволяється надавати одну (1) живу змію на власний вибір на зберігання у якості домашньої тварини. Після інциденту Inc-A09-077ua ця умова була відхилена. Спілкування з суб'єктом слід проводити за допомогою відеотрансляції радіотрансляції, окрім тих випадків, коли є необхідність для безпосереднього контакту з суб'єктом та лише після отримання письмового дозволу від куратора об'єкта та співробітника охорони з рівнем допуску 4.

Опис: SCP-077-UA виглядає як чоловік європейського виду зовнішності, віком приблизно 80 років. Фізичні параметри наступні: зріст - 182 см, вага - 88 кг, характерною рисою є зелені очі.

Аномальна властивість SCP-077-UA полягає у наступному. Суб'єкт здатен створювати подібних до змій істот (далі - SCP-077-1-UA) у будь-якій речовині (від каменю до людської плоті), яка знаходиться у полі його зору на відстані не менше приблизно 8 метрів від суб'єкта. Дослідження показує, що суб'єкт також здатен створювати SCP-077-1-UA в товщі деяких матеріалів, які знаходяться безпосередньо перед ним. Після інциденту Inc-A03-077ua було виявлено, що у деяких умовах суб'єкт здатен створювати SCP-077-1-UA у тілах тих людей, зовнішність яких він запам'ятав. Також під час проведення експерименту EXP-CTS-077ua було доведено, що SCP-077-UA здатен "розмовляти" зі зміями (як зі звичайними, так і з SCP-077-1-UA), надаючи їм прості накази або впливаючи на їх емоційний стан. Також після інциденту Inc-A07-077ua та експерименту EXP-BPR-077ua було з'ясовано що люди народившись 30 листопада по 18 грудня при зоровому контакті з суб'єктом починають проявляти до нього велику симпатію, яка може проявлятись у тому числі у спробах звільнити суб'єкт, або у любовному інтересу до SCP-077-UA. Згідно з цими фактами, ██.██.20██ умови зберігання суб'єкту були підсилені; однак, через те, що з того часу суб'єкт вдавалось втримати в межах камери зберігання, ██.██.20██ його було рекласифіковано як Евклід див. звіт про інцидент Inc-B01-077ua.

SCP-077-1-UA зовні виглядають як звичайні змії, але живуть протягом не більш ніж 2-3 годин. Розтин SCP-077-1-UA показав, що смерть зазвичай настає через погану працездатність внутрішніх органів; дослідники відмічають схожість деяких органів з органами людини. SCP-077-1-UA нагадують такі види як: Crotalus oreganus (Зелена гримуча змія); Coronella austriaca (Мідянка звичайна) і Natrix natrix (Звичайний вуж). Також за допомогою ретнгенівських знімків та дослідженню SCP-077-UA за допомогою SCP-███-UA було виявлено, що у тілі суб'єкта мешкають 2 змієподібні істоти довжиною 4 і 6 сантиметрів і товщиною 0,5 сантиметрів, яким присвоєно ідентифікатори SCP-077-2a-UA та SCP-077-2b-UA. Припускається, що SCP-077-2-UA схожі на змій виду Natrix natrix. Примітно, що SCP-077-2-UA не впливають на життєздатність тіла SCP-077-UA, та самі якимось чином залишаються живі у тілі SCP-077-UA. Сам суб'єкт знає про існування SCP-077-2-UA, та навіть дав їм клички "Майкі" і "Чарлі".

Також він завжди носить с собою фотографію актора 50-х років - Едуарда Гріна (далі - суб'єкта W077ua-1). Дослідники помічають схожість рис обличчя W077ua-1 та SCP-077-UA; однак, незважаючи на це, а також на деякі ствердження суб'єкта, наявність будь якого зв'язку між двома суб'єктами не встановлена. Примітно, що SCP-077-UA відгукується тільки на ім'я "Змієносець", відмовляючись реагувати на інше. Також SCP-077-UA має дуже нарціссічний і запальний характер. Суб'єкт впадає в агресивний стан при знущанні чи дотику. При цьому він стає дуже непередбачуваним, але були встановлені наступні примітні риси агресивного стану SCP-077-UA:

  • Швидкість та фізична сила суб'єкта зростає приблизно у 2 рази.
  • Об'єкт починає створювати аномальні звуки які нагадують зміїне шипіння.
  • Об'єкт майже повністю тимчасово втрачає зір.

Протягом часу зберігання у Фонді SCP-077-UA було спричинено 10 порушень умов зберігання, які у тому числі привели до втрати SCP-███-UA, пошкодженні SCP-███-UA та загибелі ███ співробітників Фонду.

Через власні здібності та свій нестабільний характер зберігання SCP-077-UA несе багато шкоди та ставить під загрозу зберігання інших об'єктів. Надсилаю запит на його ліквідацію.

- д-р Серебренко, ██.██.20██