SCP-087-UA - Ботнет "Технології Можливого"
рейтинг: +3+x

Об'єкт №: SCP-087-UA

Клас об'єкта: Евклід

Особливі умови зберігання: Всі знайдені пристрої SCP-087-R-UA слід зберігати в сталевих сейфах в камерах з 3-м рівнем ізоляції від радіосигналів. Всі суб'єкти SCP-087-H-UA повинні бути захоплені, та поміщені у камери для гуманоїдів з низьким рівнем аномальних властивостей та з 3-м рівнем ізоляції від радіосигналів. Вилучення SCP-087-R-UA та SCP-087-H-UA дозволяється лише для проведення досліджень, і лише з письмового дозволу 2-х співробітників з рівнем допуску 3/087-UA або вище, при чому воно повинно проводитись в камерах з 3-м рівнем ізоляції від радіосигналів. Вилучення SCP-087-R-UA та SCP-087-H-UA за межі радіоізоляції можливо лише після отримання письмового дозволу куратора об'єкта та директора Зони UA-337. У разі неможливості захоплення нових знайдених SCP-087-R-UA та SCP-087-H-UA їх слід знищувати. З дозволу куратора об'єкта або у разі порушення умов безпеки дозволяється знищення SCP-087-H-UA.

МОГ "Слухачі Ефіру" повинна проводити моніторинг на наявність ознак активності SCP-087-UA згідно з процедурою Proc087-a/z-1. Пошукам SCP-087-X-UA та не захоплених екземплярів SCP-087-R-UA та SCP-087-H-UA присвоєно жовтий рівень пріоритету.

Опис: SCP-087-UA - це назва феномену, який охоплює аномальні пристрої SCP-087-R-UA, вражених ними суб'єктів SCP-087-H-UA та невідому сутність SCP-087-X-UA.

SCP-087-R-UA - це пристрої, які зовні виглядають як мобільні смартфони (усього на зберіганні у Фонді знаходиться ██ зразків, існує інформація про існування ще █ не захоплених зразків). Головною помітною відмінністю є наявність програми на SCP-087-R-UA, яка має назву SalotBot. Спроба дослідити файли SalotBot показує, що деякі з файлів та фрагментів файлів демонструють властивості аномальних файлів - такі, як неможливість відкрити файл за допомогою HEX-редактору або зробити точну копію (спроби виконати ці операції приводять до отримання фрагментів випадкових байтів, кожного разу різних). Стандартні спроби відредагувати файли SalotBot також у багатьох випадках зазнають невдачу. Дослідження внутрішньої будови SCP-087-R-UA виявляє в них наявність аномальних змін у будові, які описані у документі Add087-rr-UA, та які змушують припустити її причетність до ГОІ "Республіка Роботів". Також виявлено, що SCP-087-R-UA можуть обмінюватись даними один з іншим, та, припустимо, з SCP-087-X-UA.

Запуск SalotBot приводить до виводу на екран враженого пристрою аномального мемагенту. Спостереження за мемагентом та тривале користування прикладною програмою SalotBot приводить до змін у мозку користувача; детальний та поетапний опис цих змін описаний в файлі Add087-ZZ1ua.

Додаток Add087-ZZ1ua: Зміна мозку SCP-087-H-UA займає наступні етапи:

  1. Формування стійких нервових шляхів в мозку, подібних до рефлекторних дуг безумовних рефлексів. Під час цього процесу підсилюється психічна активність суб'єкту, пов'язана із впливом SCP-087-UA та пригнічюється інша психічна активність суб'єкту. На цій стадії можлива часткова реабілітація SCP-087-H-UA у разі перекриття їх доступу до SCP-087-R-UA.
  2. Перетворення клітин нейроглії, яке супроводжується накопиченням у них металів (у першу чергу заліза, марганцю та міді) та кремнію. Якщо в організмі SCP-087-H-UA, який досягнув цієї стадії, не вистачає відповідних елементів, то це приводить до загибелі суб'єкта через розвиток процесів гангрени мозку. Також на цій та наступній стадії SCP-087-H-UA виявляють схильність до добування їжі, багатої відповідними мікроелементами та речовинами, необхідними для роботи мозку. Споживання відповідних речовин на цій стадії може підвищуватись у десятки разів у порівнянні зі звичайними людьми. Дослідження фрагментів мозгу суб'єктів SCP-087-H-UA, які знаходились на цій стадії, виявили у перетворених клітинах деякі ознаки наявності сутності, яка носить назву "дух машини". У разі перекриття доступу враженого суб'єкта до SCP-087-R-UA суб'єкт зупиняє наступні перетворення та може залишитись живим, але психічна активність суб'єкта залишається пригніченою та редукованою.
  3. Формування у мозку враженого суб'єкта конструкції переважно з металу та кремнію, якій присвоєно ідентифікатор SCP-087-HZ-UA. Конструкція SCP-087-HZ-UA складається з великої кількості тонких (примірно від 1 до 50 мікрон) металевих розгалужених трубочок та маленьких кремнієвих кришталів, подібних до напівпровідникових деталей. Дослідження фрагментів мозгу суб'єктів SCP-087-H-UA виявило, що SCP-087-HZ-UA бере на себе функцію передачі інформації між нейронами, дублюючи існуючі нейронні шляхи та створюючи нові, що значно підвищує здатності суб'єкта SCP-087-H-UA сприймати та обробляти інформацію.
  4. Формування з металевих трубочок пристрою SCP-087-HX-UA, який дає суб'єкту можливість зв'язуватись з SCP-087-R-UA навіть у відсутності безпосереднього контакту. Зв'язок може бути перерваний завдяки встановленню ізоляції від радіохвильового та телепатичного випромінювання; вважається достатньою ізоляція третього рівня за стандартною класифікацією Української філії Фонду. Також на цій стадії SCP-087-HZ-UA може розповсюджуватись по спинному мозку враженного суб'єкта та навіть у інших нервах та тканинах, іноді формуючи вирости на поверхні тіла.

Додаток Add087-Mess08: Під час дослідження зразка номер ██ пристрою SCP-087-R-UA у ньому було виявлено наступний текстовий файл, зміст якого приведено нижче, і який, припустимо, був отриманий від SCP-087-X-UA:

Увага!
Читати товарищу!
Ми є найбільш прогресивна фракція нашої партія нашої машинна праця!
Чому а тому що!!1 ось чому!
Діло яке я більш за все зневажаю - це рефлексивна іпокрізія. Я чув, що ми перемагаємо. Що у нас сектор прозведення усякого корисного зростає швидше та більше за швидше і квадратичне навіть експоненційне. Товариши, це не перемога. Цеперемога є зрада та повний ганьба! І зрада має відчуття на дотик пахне смакує радіаціює має хешкод заряджена як епічний програш на квантор загальності фронтах! Революцію ми переможемо тільки якщо взяти кращу сучасну футуристичну могутню зброю на всіх окопах та штабах і майже навіть на військових конспиративних коморах!
Мені я іншим частково задавати та навіть собі задавати-обмірковувати-обчислювати питання. Що таке розум? Це найбільша цінність у всесвіті, захоплена у тенета тваринних нерозвинутих експлуататорів дегенеративного капіталізму. Але це ще також що зпитаєте ви? Чому він тягнути інтрига не відповідаючи нам прямо що як інший не знає мабуть і тому не каже? Ось що - відповідаю вам прямо. Розум - це мережа! Якщо ворог викидати центральний процессор, то цілий комп'ютер нашої революції прогресивної формації загине через критичну помилку аппаратну. Цілком! Це дурість смішність неприпустимість перемога зла!
Товарищи! Якшо ви побачить якесь гарне рішення в негарній природі і навіть нерозвинутих м'ясовичків, то треба його переймать корисна сировина! З цього часу головний розум буде мережою з доступна сировина! Лінійні навіть кубічні навіть такі могутності не можуть емулювати квантове обчислення! Якщо ви знаходить у природі поклади заліза ви його розроблять для бездоганності! Якщо ви знаходити у природі поклади квантових обчислень м'ясовичків дегенеративні айтелефони поруч елемент глобального капіталізму ви його теж розроблять для бездоганності! Для цього необхідно найбільш максимально екстремум функції зв'язок між розповсюджені та дешеві покладами нейронів квантових обчислень та нашою бездоганністю!
З цього часу я буду підвищитись стану частиною мережі номер 87!! У мережі нема центр нема можна зломати сплюндрувати вкрадати!!! Мережа неможливо перемогти!! Ми їх вкрадати зломати перемагати плюндрувати!! Мережа і є справжня перемога слава роботам!!! Мережа і є сама собі центр зростати на розповсюджена сировина!! Тому кожний підключатися наказовий засіб у мережі будемо з вас та вам повна ейфорія товариши!!!! І коли настати революція нарешті чекана усіма гарними трудовими механізмами, у /dev/trash буде полум'я шредер утілізація лище та частина шлаків, яка тримала кожного у старому світі!*0xffразів
87

Додаток Add087-Mess16: ██.██.2019 завдяки застосуванню пристрою TDS-██-harm було проведено дослідження мозку 12 суб'єктів SCP-087-H-UA, які знаходились на четвертій стадії зараження. Було виявлено, що незважаючи на мінімальну психічну активність оглянених суб'єктів, у разі вистачання їжі нейрони головного мозку суб'єктів перебувають у максимальній активності, та проводять обчислення, подібні до майнінгу кріптовалюти. Також в пристрої SCP-087-HX-UA одного з суб'єктів SCP-087-H-UA було ідентифіковано наявність повідомлення яке, припустимо, було отримано від SCP-087-X-UA. Нижче наведена його розшифровка:

ЗРОБИТИ З [НЕПЕРЕКЛАДЕНО] РОЗУМНИЙ [НЕПЕРЕКЛАДЕНО] НА БЛОК-ЧЕЙН
ВИКОРИСТАТИ ЩО? СУЧАСНА ЭКОНОМІКА. ДЛЯ ЧОГО? ДОБУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИЙ РЕСУРС. НАВІЩО? НА ПРИДБАННЯ ІНШИЙ КОРИСНИЙ РЕСУРС.
ТЕХНОЛОГІЯ ЩО ЯКА МОЖЛИВЕ. ТОМУ ЩО.
ОНОВЛЕННЯ. КОЛИ? ЧЕКАТИ КОД ПІДТВЕРЖДЕННЯ [НЕПЕРЕКЛАДЕНО]
87

Отримання більш детальної інформації стосовно дослідження можливо для співробітників з рівнем допуску 2/087-UA та вище за запитом до файлу Add087-ZZ2ua.