SCP-095-UA - Шалена бджілка
рейтинг: +12+x
blank.png
SCP-095_fire

Оперативник Наш-29, уродженець с. Медвин Білоцерківського району Київської області України, готується активувати SCP-095-UA у рамках Експерименту 095-UA-3.

SCP-095_result

D-1952-107, уродженець с. Бурашево Калининського району Тверської області Російскої Федерації, під час Експерименту 095-UA-3.

Об'єкт №: SCP-095-UA

Клас об'єкта: Безпечний

Особливі умови здержування: Усі 8 зразків 3 зразки SCP-095-UA мають зберігатися на Складі озброєння та боєприпасів Зони ██, окремо від іншого озброєння та у відповідним чином промаркованих контейнерах. Після завершення досліджень усі наявні SCP-095-UA підлягають передачі на зберігання до Мілітаризованої Зони UA-44.

Експерименти та дослідження, пов'язані з активацією чи ризиком активації об'єкта, допускаються лише за умови попереднього затвердження списку учасників начальником Медичної служби Зони ██. Оновлено: У зв'язку з малою кількістю наявних на зберіганні зразків об'єкта, проведення експериментів та інвазивних досліджень тимчасово призупинено. Управління зовнішніх зв'язків Зони ██ наразі проводить перемовини з третіми сторонами щодо закупівлі додаткової партії об'єкта.

Опис: Об'єкт являє собою лінійку аномальної зброї на базі РПВ-А «Джміль» — радянсько-російського динамореактивного піхотного вогнемета одноразового застосування калібру 93 мм, обладнаного термобаричним боєприпасом. Від неаномальної зброї цієї моделі SCP-095-UA зовні відрізняються маркуванням кришки, що складається з трьох суцільних ліній — жовтого, чорного та жовтого кольорів. Наявна інформація дозволяє припустити, що виробництво об'єкта активно продовжується, однак ані його темпи, ані дислокацію виробничих потужностей, встановити не вдалося.

Внутрішня конструкція SCP-095-UA повторює конструкцію неаномальних РПВ-А «Джміль», з декількома важливими особливостями:

  • склопластиковий контейнер зсередини вкритий висіченими тавматургічними символами, частина з яких є аналогічною тим, що зустрічалися на метальній зброї сарматської знаті, вилученої з поховань I—IІІ сторічь н.е.
  • штатну цангу замінено на органічну, з міцного легкозаймистого кісткового матеріалу; аналіз наявних зразків виявив їхнє людське походження, однак донорів встановити не вдалося
  • поверхня боєприпасу містить сліди засохлої людської крові, характер розповсюдження якої з високою імовірністю вказує на те, що його було нею цілеспрямовано окроплено кропилом чи аналогічним інструментом

Вищенаведені особливості вважаються причиною аномальних властивостей об'єкта. Першою є збільшена дальність вогню — у той час як ефективна дальність неаномальних зразків РПВ-А «Джміль» складає 600 метрів, а максимальна — 1000 метрів, SCP-095-UA продемонстрував можливість ефективно і точно вражати ціль на відстані до 1200 метрів. Оскільки в об'єкті використовується штатний реактивний двигун РПВ-А «Джміль», вважається, що збільшення дальності польоту боєприпаса відбувається за рахунок вигорання органічної цанги, що спалахує під час його активації1. Другою аномальною властивістю об'єкта є самонаведення його боєприпаса, що не є конструктивно можливим і ніколи не зустрічається у неаномальних зразків. При цьому, самонаведення SCP-095-UA працює вкрай специфічно — незалежно від того, у яку сторону та на що направлено контейнер вогнемета, після вильоту боєприпас негайно займе курс на найближчу людську особину у зоні досяжності, що, судячи з усього, найбільше генетично відповідає окропленій на боєприпас крові. Боєприпас здатний до комплексного і високоточного маневрування задля уникнення перепон на шляху до цілі, а також активного її переслідування, у зв'язку з чим (та у комбінації зі специфічним маркуванням) об'єкт отримав в учасників досліджень неформальну назву «Шалена бджілка»2. Хоча вищенаведене робить об'єкт вкрай ефективною зброєю для враження укріпленої живої сили потенційного супротивника, принцип роботи системи самонаведення робить його використання у густонаселених районах високоризиковим, а досягнення максимальної дальності польоту боєприпаса — маловірогідним поза лабораторними умовами.

З 8 зразків, захоплених МОГ Буки («Шукачі скарбів») під час первинного встановлення об'єкта на стримування, 8 було вкрито сумішшю крові осіб, пізніше ідентифікованих як зниклих у 2015 році бойовиків батальйону Донецької Народної Республіки3 «Спарта», у зв'язку з чим боєприпаси наводяться на найближчого росіянина. Спроби Фонду модифікувати таргетування SCP-095-UA шляхом змивання крові і нанесення нової призводили до втрати здатності боєприпаса до самонаведення. Зважаючи на відсутність аномалій у хімічному складі крові, це пов'язується з особливим способом її нанесення; д-ра Р████а та д-ра Якима призначено відповідальними за дослідження саркічних та тавматургічних ритуалів, що могли б відповідати за цей ефект.