SCP-1005 - Намальований чоловік
rating: +2+x
PaintedMan.jpg

SCP-1005 проходить оновлення в камері зберігання після експерименту 1005-16 за допомогою асистента █████ рівня допуску 0

Об'єкт №: SCP-1005

Клас об'єкта: Безпечний

Особливі умови зберігання: SCP-1005 слід зберігати у Зоні 17 в камері 3 x 3 x 3 метри, яку екіпіровано слабким освітленням. SCP-1005 не має потреби в харчуванні крім необхідності підтримувати необхідний рівень гідратації; рівень вологи у камері повинен бути щонайменше в 70%; також об'єкту потрібно вживати в день щонайменше 1 літр води. SCP-1005 також не має потреби у сні, але він запросив стілець, на якому він відпочиває в час поза проведенням експериментів (запит схвалено). SCP-1005 також не виробляє жодних відходів, втрачаючи воду лише тільки під час випарування, тому йому потрібне мінімальне прибирання. SCP-1005 запропонував з метою запобігання накопичення залишків фарби проводити щомісячне прибирання камери самостійно (пропозиція знаходиться на розгляданні).

Через гарну поведінку та дружній настрій, SCP-1005 було дозволено переміщатись по незахищеним секціям Зони 17 та відвідувати загальні приміщення при супроводженні щонайменше одного (1) співробітника з рівнем допуску 2 та одного (1) охоронця з рівнем допуску 1 [ОНОВЛЕННЯ] За запитом персоналу технологічного обслуговування, SCP-1005 слід одягати взуття, коли він залишає свою кімнату.

Опис: SCP-1005 це розумна гуманоїдна істота, яка складається з напівтвердих фарб блакитних кольорів - від біло-синього до темно-синього відтінків. Поверхня SCP-1005 має середню міцність на розтяг приблизно у 75% від шкіри людини; це ж стосується його "одягу". SCP-1005 не може свідомо контролювати в'язкість або форму свого тіла за межами звичайних здібностей людини до руху; але він може контролювати зовнішній шар свого тіла, обираючи - чи буде він залишати сліди на поверхні, чи ні. У випадку надлишку вологи ступінь контролю цієї здібності зменшується.

SCP-1005 має вигляд лисого чоловіка, ростом приблизно в 1.9 метрів, і може розмовляти глибоким та резонансним голосом. Незважаючи на це, тіло та особистість SCP-1005 не має ніяких статевих ознак. Одяг об'єкта є його частиною, і, за виключенням манжет штанів, рукавів і нижній кромки сорочки, цілком інтегрований в його шкіру. Тільки черевики SCP-1005 є цілком окремим предметом одягу; припускається, що вони взагалі були створені окремо від SCP-1005.

Невідомо, яким чином був створений SCP-1005; за його власними словами, його спогади починаються з моменту за декілька хвилин перед рейдом, який влаштувала МОГ Фонду на аукціон Маршал, Картер & Дарк Лімітед, де SCP-1005 був виставлений у якості одного з лотів разом з іншими об'єктами, такими як [ДАНІ ВИДАЛЕНО]. Так як спочатку SCP-1005 не мав власної особистості, МОГ, яка здійснювала рейд, змогла переконати його, що його було вкрадено з Фонду. Після чого SCP-1005 охоче пішов під варту, і був перевезений до Зони 17, де і був поміщений на зберігання.

На поточний час, SCP-1005 охоче співпрацює з дослідникам, виявляючи ввічливість та професійний настрій. SCP-1005 демонструє бідність емоційної сфери за межами різних рівнів задоволення та комфорту, як і мімічних реакцій за межами рухів, необхідних для розмови. Крім того, SCP-1005 не може розуміти абстрактні концепції: так, він досконало може рахувати та розмовляє на досконалому англійському з північно-середньозахідним американським акцентом, і здатен виконувати прості завдання. Але складні математичні дисципліни, глибокі відчуття та філософські і релігійні питання виявляються для нього дуже складними; він часто стверджує, що не розуміє цих питань. За його словами, єдиним його спонуканням є зробити його власників "щасливими", тому він охоче не тільки співпрацює з дослідниками, але і виступає у якості живої художньої інсталяції під час відпочинку у спільних приміщеннях.

Дослідникам з рівнем допуску 2 та вище рекомендується ознайомитись з документом 1005-01478 зі скороченим протоколом експериментів з SCP-1005.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License