SCP-10101-J - Взагалі не самовставка
рейтинг: +3+x
Abs.gif

Малюнок, на якому зображений SCP-10101. Суб'єкт настільки крутий, що його неможливо сфотографувати.

Об'єкт №: SCP-10101

Клас об'єкта: Неймовірний

Особливі умови зберігання: SCP-10101 повинна бути надана розкішна домівка, в якій повинно бути не менш ніж 120 кімнат, п'ятнадцять (15) спалень і десять (10) джакузі, з власним дворецьким чи двома. Всі запити, які робить SCP-10101 повинні бути виконані в першу чергу, незважаючи на вартість. До цього часу, SCP-10101 запросив:

  • Зібрання творів його улюбленого автора, Террі Пратчетта, в твердій палітурці, зробленій з найкращої шкіри зникаючих видів тварин (схвалено)
  • Хоча б п'ять (5) красивих жінок кожного вечора, для сексуальних цілей (схвалено)
  • Дорога їжа найвищої якості, включаючи: фуґу1, кав'яр2, SCP-████ та інші (схвалено)
  • Кишенькові гроші в розмірі мільйон доларів трильйон доларів відкритий чек3 кожного тижня (схвалено)

Ні за яких обставин коло SCP-10101 не повинен грати хіп-хоп, реп чи інша псевдо-музика, оскільки через це він впадає в лють.

Оскільки SCP-10101 не любить тусуватись з лузерами, весь персонал, який працює з SCP-10101, повинен пройти стандартний тест крутості Рівертема. Будь-який співробітник, показники якого по шкалі становлять менше 1.2 децикаміни, забороняється близький контакт з SCP-10101. Співробітники, які набрали негативну кількість балів, повинні триматись на відстані не менш ніж двадцять метрів від SCP-10101, через ризик миттєвого спалення від неймовірної крутості.

Опис: SCP-10101 - це надзвичайно вродливий 18-річний підліток, який носить металеві окуляри, та має біляве волосся і блакитні очі. SCP-10101 любить носити чорне та темно-синє, надаючи перевагу джинсам. Найулюбленіші топінги піци - ананаси і ковбаса, проте я не люблю курку і томати; його улюблене шоу - Дружба - це диво4. Він любить, коли його називають "Джек, Король Всього"; так персонал повинен до нього звертатися під страхом катування. Різноманітні інтереси суб'єкта включають відеоігри, серфінг по Інтернету і написання кріпіпасти. SCP-10101 дійсно приймає душ кожен день і не є "незайманим без особистого життя"; всі, хто стверджує інакше, будуть ліквідовані.

Обставини виявлення: У SCP-10101 було тяжке дитинство: його батьки були нудними людьми які не дозволяли мені грати у відеоігри чи йти на вечірки після дванадцяти. Його сили вперше проявились у 16 років, і були негайно використані щоб цілком і повністю принизити всіх учнів і вчителів в його школі, які знущались над ним (особливо Д█████, нічого не вартий кусок лайна, який помирав дуже повільно та болісно). Пізніше, SCP-10101 прибув у Зону 19, проминувши всі заходи безпеки, і персонально попросив дозволити йому приєднатись до Фонду, щоб допомогти Організації в її місії.

Подальші дослідження показали, що таланти SCP-10101 неймовірні. Він здатен хакнути любу комп'ютерну систему ("Я навіть не впевнений в тому, як я це зробив, я просто вводив якісь циферки"), кращий в науці ніж любий найрозумніший співробітник Організації ("Я гадаю, що пам'ятаю декілька речей зі старшої школи") і зарекомендував себе як майстра рукопашного бою ("Одного разу я дивився фільм про кунгфу, це легко"). Скоро після його прибуття, SCP-10101 почав зависати з всіма найкрутішими людьми Фонду, включаючи Д-ра Клефа, Д-ра Гірса, Д-ра Кондракі, Кейна Пейтоса Кроу, Д-ра Брайта, Д-ра Райтс, агента Стрельнікова, агента Йорика та інших.

Д-р Клеф взяв SCP-10101 собі в учні, щоб навчити його тактичному бою; тим не менш, скоро стало вочевидь, що, за словами Д-ра Клефа, "це стерво скоріше вчило мене ніж я його." SCP-10101 на даний момент займається організуванням власної Мобільної Оперативної Групи, під назвою МОГ-Сігма-Мільярд-Дванадцять-Банан.

SCP-10101 ставиться з приязню до людства і взагалі знаходиться на стороні добра. Хоча він і допомагав у захопленні чи знищенні ворожих SCP в численних випадках, він непохитно відмовляється в захопленні добрих SCP. Строга честь і мораль SCP-10101 показує наші найгірші вади; на його вимогу, Рада О5 поклялася не слухатись SCP-089, перестати мучити SCP-231-7, і взагалі ніколи не шкодити жодній невинній людині, і ми нарешті зможемо бути героями, яких заслуговує цей світ.

Суперсили: Зараз відомо кілька суперсил SCP-10101, такі як:

  • Неймовірна крутизна, порівняна з крутизною Чака Норріса, Джекі Чана та Білла Гейтса, разом взятих5
  • Здатність піднімати 48736598346587.313352142 ± 0.000000003 тонни вантажу над головою
  • Здатність бігати зі швидкість неймовірльйон км/с
  • IQ рівне 9873857 з лишнім6
  • Імунітет до хвороб, отрути, вогню, холоду, радіації, кислоти, дезінтеграції, стирання з реальності, любої фізичної травми, смерті, тофу, сюжетних елементів і всього іншого
  • Здатність миттєво (простою силою волі) вилікувати все, чим уражений індивід
  • Здатність трансформувати/маніпулювати матерією і реальністю як він забажає
  • Найбільш вражаюча, [ДАНІ ВИДАЛЕНО]

Додаток 10101-1: Потрібно відзначити, що в минулому, по якійсь причині, одна дурна дівчина по імені К████ А████████ відмовила SCP-10101 в тому, щоб він став її хлопцем, обравши натомість іншого, який був тупим, некрутим і взагалі не таким ж сексуальним як SCP-10101. Припущено, що К████ А████████ - тупа курва, яка одного дня пошкодує про це. На сьогодні, SCP-10101 вибрав SCP-105 своєю дівчиною і наложницею.

Перехресні досліди з іншими об'єктами: За бажанням SCP-10101, він брав участь у перехресних дослідах з деякими найкрутішими SCP об'єктами у Фонді.

  • Об'єкт: SCP-076-2
  • Результат: SCP-10101 викликав SCP-076-2 на дуель. За власним бажанням, SCP-10101 був зі зв'язаними очима, руками і ногами, та з затичками у вухах. Битва зайняла дві (2) секунди і , звичайно ж, завершилася перемогою SCP-10101. Сильно вражений, SCP-076-2 запропонував йому приєднатися до Мобільної Оперативної Групи Омега-7. SCP-10101 засміявся прямо в тупе лице SCP-076-2 і сказав: "Вибачай, друже, проте твоїй маленькій групці дітей прийдеться обійтись без мене. Знаєш, Я ніколи не прийняв би такого невдаху, як ти, в свою МОГ!"
  • Примітка: SCP-076-2 було оголошену догану за марнування часу SCP-10101 своїми абсурдними пропозиціями, після чого його змусили вибачитись.
  • Об'єкт: SCP-056
  • Результат: [ДАНІ ВИДАЛЕНО] SCP-056 проходить курс психотерапії.
  • Об'єкт: SCP-177
  • Результат: Якось переглядаючи цілком секретні файли Фонду, SCP-10101 дізнався про SCP-177 і попросив провести матч. Суб'єкт без зусиль виграв кілька матчів у SCP-177. SCP-10101 не спостерігав за дошкою прямо, а оголошував свої ходи з іншої кімнати, в цей час готуючи омлет, граючи у відеогру I Wanna Be The Guy (на найважчій складності з виключеним монітором), балансуючи (босоніж) на колючому дроті з товщиною 0.5 мм над рікою лави (з шипами у річці) (з бджолами в шипах). Крім того, SCP-10101 відмовився в інформуванні про кроки, які робив SCP-177, натомість передбачаючи їх.
  • Об'єкт: SCP-953
  • Результат: SCP-10101, в супроводі озброєних охоронців, відчинив двері, які вели до камери SCP-953. Коли SCP-10101 увійшов у камеру, SCP-953 загарчала на нього. SCP-10101 запросив "півгодини часу" для "милої приватної бесіди"; запит підтверджено. Після 30 хвилин, SCP-10101 залишає камеру, загадково усміхаючись і посилаючи повітряний поцілунок SCP-953. Подальші інтерв'ю з SCP-953 показали, що суб'єкт більше не ворожий і вибачається за все, що вона накоїла.
  • Примітка: "Замість того, щоб тримати її в закритій камері і типу такого, вам, жорстоким виродкам, просто потрібно було поговорити з нею по-людському. Я знав що хтось так само милий, як вона, просто не може бути злим." — SCP-10101
  • Об'єкт: SCP-777-J
  • Результат: [ДАНІ ЗАНАДТО КРУТІ] Всі загинули. Був використаний SCP-2000. SCP-10101 і SCP-777-J пообіцяли, що свою наступну битву вони влаштують на якійсь непотрібній планеті.

Протокол інциденту 10101-3300:

<Початок протоколу>

SCP-10101 і O5-13 входять у сторожовий пост, який наглядає за камерою SCP-682. SCP-10101 кидає байдужий погляд на SCP-682.

SCP-10101: (зневажливо) Так у чому проблема з цим хлопцем?

O5-13: Це SCP-682. Ми пробували знищити його роками. Воно регенерує кожен раз, що б ми не використовували; наші найкращі розуми безсилі.

SCP-10101: (закочує очі) Ой, я вас прооооошу. Що б ви робили без мене? Я ставлю на те, що розберусь з ним секунд за десять. Відкривайте двері!

O5-13: Неймовірно! Ти з глузду з'їхав? Ми ж всі загинемо! Нікому ще не вдавалося зіткнутись з SCP-682 і вижити!

SCP-10101: Слухай, друже, відкинь бюрократію і просто повір мені, чорт забирай! Я знаю що роблю!

O5-13: …Добре. Робіть, як він сказав.

SCP-10101 входить в камеру SCP-682. SCP-682 миттю реагує панічно.

[ДАНІ ВИДАЛЕНО]

[ВИДАЛЕНІ ДАНІ]

[ДІЗНАЄТЕСЬ КОЛИ ПІДРОСТЕТЕ]

Прибиральники класу D входять в камеру щоб забрати труп SCP-682.

SCP-10101: Я що казав? Рівно. Десять. Секунд. Я б ніколи не покинув Фонд в такому поганому стані. Я сказав би, що я на двадцять (20) відсотків крутіший за любого з вас.

O5-13: …Знаєш, я тут подумав. Немає причин, щоб у Раді не було чотирнадцять членів.

SCP-10101: В цьому немає необхідності. Я відчуваю, що я - вище цього. Особливо враховуючи мою справжню посаду у Фонді.

O5-13: Неможливо…

SCP-10101: (надіває сонячні окуляри) Все вірно. Я і є Засновник.

(На відстані в один метр позаду SCP-10101 відбуваються вибухи протягом шести секунд, в цей час можна почути драматичний акорд на гітарі. Джерело цього феномену невідоме.)

<Кінець протоколу>