SCP-103-FR - "Ceci n'est pas un Mosasaure"
рейтинг: +2+x

Об'єкт №: SCP-103-FR

Рівень загрози: Жовтий

Клас об'єкта: Евклід

Особливі умови зберігання: З очевидних міркувань безпеки було вирішено зберігати SCP-103-FR виходячи з того, що вірною є гіпотеза «Бета», оскільки в такому разі об'єкт є значно небезпечнішим у випадку помилки в утриманні, ніж якщо вірною виявиться гіпотезоа «Альфа». Тому гіпотезу «Бета» слід вважати справжньою і утримувати об'єкт відповідно з нею, доки не буде доведено протилежне.

SCP-103-FR зберігається у басейні з морською водою об'ємом 12 000 м3, виритому у землі. Об'єкт не вимагає спеціального моніторингу, однак басейн повинен бути обладнаний містком, мережею відеокамер або вікном для прямого спостереження.

Щотижня два (2) обрані головою досліджень співробітники, які ніколи не працювали з об'єктом, повинні оглядати SCP-103-FR, використовуючи поточне обладнання для спостереження за басейном. Їхні реакції, а також обрані ними гіпотези повинні бути записані та наведені в Документі 103-B.

Опис: SCP-103-FR є об'єктом, аномальна властивість якого полягає у неможливості визначити його природу. Всі суб'єкти, яким стає відомо про існування SCP-103-FR, починають висувати гіпотези стосовно його природи і завжди дотримуються однієї з двох теорій (позначені тут, як «Альфа» і «Бета»). Цей ефект не обмежується суб'єктами, що особисто бачили об'єкт, і, очевидно, спирається на знання про об'єкт, а не його сприйняття.

Відповідно до теорії «Альфа», SCP-103-FR являє собою макет Mosasaurus hoffmannii в натуральну величину. Особи, які вірять цій теорії, поводяться в присутності SCP-103-FR, як перед художнім зображенням цієї тварини і, як правило, оцінюють реалістичність та якість цього зображення.

Згідно теорії «Бета», SCP-103-FR є живою особиною Mosasaurus hoffmannii. Особи, які вірять цій теорії, поводяться в присутності SCP-103-FR, як перед будь-якою небезпечною великою твариною, і проявляють в основному ознаки занепокоєння або страху. Незважаючи на ефект цієї гіпотези, SCP-103-FR, очевидно, не страждає від відсутності їжі або обмеженого простору. Також тварина не хоче або не може рухатися, хоча в цьому неможливо переконатися через зазначений ефект.

Розподіл суб'єктів за двома гіпотезами становить приблизно 60 на 40% (протестовано понад 200 осіб). Аналіз суб'єктів не виявив параметрів, які могли б зумовити обрання тієї чи іншої гіпотези.

Передбачається, що об'єкт імплантує до свідомості суб'єкта мем, що пригнічує функцію мозку, яка, як правило, відповідає за відрізняння того чи іншого об'єкта від його зображення, викликаючи у носія розлад при сприйнятті SCP-103-FR. Цей розлад з'являється лише тоді, коли суб'єкт думає про об'єкт, і не впливає на сприйняття ним інших предметів.

Додатки:

Додаток 103-1: SCP-103-FR було відкрито ██.██.████ на пляжі ███████████ біля ████████, ██. Поблизу знайдено запечатану капсулу, що містила таку записку:

Дозволимо вам вирішувати самим.

Ну як, круто?