SCP-1045 - Свічка життя
рейтинг: +2+x
candle_lantern.jpg

SCP-1045

Об'єкт №: SCP-1045

Клас об'єкта: Безпечний

Особливі умови зберігання: SCP-1045 зберігається у сейфі низького рівня безпеки 17 в Зоні 21. Поза межами експериментів не допускається наявності ніяких легкозаймистих матеріалів або джерел відкритого вогню на відстані до 5 метрів від SCP-1045.

Опис: SCP-1045 - це квадратний свічковий ліхтар розміром 15 x 15 x 32 сантиметри. Його сторони зроблені з напівпрозорого вощеного паперу, а всередині знаходиться гніздо з круглою чашкою діаметром 6,5 сантиметрів і 10 в висоту. Аномальні властивості SCP-1045 не виявляються доки обидва предмета не використовуються разом.

Коли всередині SCP-1045 горить свічка, на стінках SCP-1045 стає видимою тінь мініатюрного гуманоїда, ніби освітлена ззаду свічкою. Тінь на кожній стороні ліхтаря зображує окрему сторону одного і того ж суб'єкта. Тінь гуманоїда ніби корчиться від болю, і виглядає так, наче її оточує напівпрозоре полум'я. Тінь залишається видимою, доки свічка продовжує горіти, а її рухи стають все більш несамовитими, коли свічка наближається до випалу.

Незалежно від того, з чого складалась свічка перед розміщенням в SCP-1045, недогарки будуть складались з випаленого жиру людини. Вдалося здобути пошкоджені зразки ДНК, але встановити за ними будь-яких індивідумів не вдалось.

Додаток: Встановлено, що спалювання ароматичних свічок призводить до появи тіней різних фігур на різних гранях і до того, що тіні починають видавати крики. Гучність криків відповідає силі аромату. На поточний час всі фігури видавали лише тільки нерозбірливі крики.