SCP-1051 - Невадський прибулець
рейтинг: +2+x
1000egg.jpg

Випущене «яйце» SCP-1051

Об'єкт №: SCP-1051

Клас об'єкта: Евклід

Особливі умови зберігання: Оскільки основною небезпекою, що виходить від SCP-1051, є витік інформації, всі сили направлені в основному на спростування або фальсифікацію чуток щодо існування об'єкта. Агентам слід пам'ятати, що будь-яку згадку цивільними особами SCP-1051 або чогось подібного під час прямої або непрямої взаємодії з ними слід заперечувати або висміювати. Якщо з'ясується, що знання людини про об'єкт виходять за рамки поточної суспільної інформації, необхідно застосувати амнезіакі класу A.

Периметр в радіусі двох (2) кілометрів від об'єкта повинен постійно патрулюватися не менше ніж двадцятьма (20) співробітниками служби безпеки, одягненими у форму, максимально схожу на форму ВПС США. По порушникам слід відкривати вогонь, проте робити це потрібно таким чином, щоб не поранити, а тільки лякати їх. Порушникам, які робили повторні спроби проникнення за периметр або неодноразово наближалися до периметру на відстань одного (1) кілометра, слід ввести амнезіак класу A.

Передачі супутників, які ведуть спостереження за місцевістю в районі утримування SCP-1051, повинні постійно контролюватися на предмети стороннього втручання. Будь-які антени, виявлені в радіусі десяти (10) кілометрів від SCP-1051, і призначення яких невідоме, слід або демонтувати, або оточувати кліткою Фарадея.

Опис: SCP-1051 - це великий нерухомий організм, імовірно позаземного походження. Розміри «панцира» об'єкта становять 700 х 500 х 60 метрів. SCP-1051 є хижаком, який полює із засідки, при чому він приманює своїх жертв, використовуючи різні види соціальної і психологічної маніпуляції.

SCP-1051 має панцир, який здатний приймати вигляд великих споруд. Останні ██ років об'єкт має вид ангара для літака.

Час від часу SCP-1051 створює і випускає "яйця" (див. перше зображення). Вони мають форму, подібну до форми еліпсоїда, але розплюснуту знизу, що, імовірно, полегшує переліт через земну атмосферу. Було захоплено █ з ██ випущених «яєць». Яйця», які не вдалося перехопити співробітникам Фонду, покинули атмосферу Землі, їх захоплення в даний момент неможливе.

SCP-1051 часто намагається зв'язатися з орбітальними супутниками з метою передачі телевізійних сигналів, зображень або інформації у інших формах. В даний час успіхом увінчалася 2█% подібних спроб. SCP-1051 також має здатність передавати радіосигнали і приєднуватися до телефонних ліній.

SCP-1051 потрапив на Землю у 194█ в формі «яйця». Спочатку його виявили ВПС США і перевезли на базу «████-████», Невада. Після чого в 195█ SCP-1051 потрапив до уваги Фонду, після того, як він передав сигнал лиха від співробітників бази ВПС «████-████».

Додаток 1051-1: Внутрішня будова SCP-1051:

fcjzf8.png

Аерознімок SCP-1051, зроблений в 195█. Слід зазначити, що більша частина об'єкта розміщена під землею

1. Рот SCP-1051. Коли туди заходять, двері SCP-1051 закриваються, а здобич проштовхується далі в тіло об'єкта.
2. Горло SCP-1051. Перемелює здобич в м'яку масу перед переварюванням.
3. Шлунок SCP-1051. Перетравлює здобич, розділяючи її на поживні речовини і відходи.
4. Сфінктер і канал для відходів SCP-1051. Поживні речовини надходять в точку 5, відходи скидаються через південний отвір.
5. Мозок SCP-1051.
6. Орган-передавач SCP-1051. Варто зазначити, що цей орган з'єднується з декількома різними антенами, а під землею від нього відходить безліч кабелів. Все це дозволяє об'єкту підключатися до різних телефонних ліній, супутників і передавати радіосигнали.Співробітникам Фонду вдалося виявити тільки ██ з ймовірних ███ антен, які використовуються SCP-1051 над землею.
7. Імовірно язик SCP-1051. Дослідження даної ділянки виявили чітко видні поглиблення в бетоні, які, як передбачається, є смаковими рецепторами SCP-1051. ██.██.19██: припущення підтверджено після того, як SCP-1051 моментально прибрав язик під час витоку хімічних речовин. З боку це виглядало як поступове зникнення злітно-посадкової смуги.

Додаток 1051-2: Успішно перехоплені передачі SCP-1051:

Постійне розміщення неправдивої інформації на різних веб-сайтах, присвячених «теорії змови», наприклад:

  • Інформація про будову різних космічних апаратів, які знаходяться всередині об'єкту.
  • Різні чутки про теорії позаземного контакту в стилі розповідей про "людей в чорному".
  • Інформація про те, що об'єкт використовується як місце проведення випробувань новітньої енергетичного зброї, пристроїв з управління погодою, машини часу, телепортаційних пристроїв і вічного двигуна.
  • Різні повідомлення в радіо- і телепередачах, що стосуються використання SCP-1051 «тіньовим урядом» для своїх потреб.[ПРИМІТКА: Дана інформація вважається витоком високого рівня. Залежно від рівня секретності розголошення інформації, допустимо застосування амнезіаков класу A.]
  • Дзвінки в кілька кіностудій в Каліфорнії.
  • Десятки дзвінків, факсів та електронних листів до редакції журналу «National Enquirer» в █████. Фонд веде спостереження за даними журналом з 198█.
  • Підроблені накази розкрити існування SCP-1051 офіційно, відправлені в Розвідувальне управління США.

Додаток 1051-3: