SCP-1066-RU-ARC - Рентгенівська бас-гітара
рейтинг: +1+x
1066.JPG
SCP-1066 до конфіскації

Об'єкт №: SCP-1066-RU-ARC

Клас об'єкта: Безпечний

Особливі умови зберігання: SCP-1066 слід зберігати в медичному відсіку Зони ██, в спеціально призначеному для неї чохлі фірми ██████, за винятком випадків, коли доктор Ф████ проводить [ДАНІ ВИДАЛЕНО]. Персоналу з рівнем допуску 1 та вище дозволяється використати об'єкт у якості медичного прибору. Для підвищення чіткості прибору кожного дня слід проводити налаштування струн.

Опис: SCP-1066 – це стандартна бас-гітара "Kort" серії "Evl", яка не має особливих відмінностей від заводських моделей, окрім незвично великої ваги і подряпин від невідомих металевих предметів у верхній лівій частині внутрішньої сторони корпусу, які нагадують [ДАНІ ВИДАЛЕНО].

Об'єкт проявляє свої властивості, якщо його піднести до тіла на відстань 15 - 20 см (тобто, 6 - 7.8 дюймів). На зовнішній стороні корпусу почне в масштабі 2:1 висвітлюватись зображення кісток суб'єкта так саме, якби у цьому місці знаходився рентгенівський знімок. При цьому зображення кісток буде "висвітлюватися" в реальному часі, тобто, все буде виглядати так, ніби то корпус грає роль екрану, за винятком тих місць, де знаходяться звукознімачі, регулятори і гриф.

При перевертанні корпусу струнами в сторону піддослідного, властивості SCP-1066 не проявляють себе.

Положення регуляторів на корпусі ніяк не впливає на якість зображення.

Для функціонування рентгенівських властивостей об'єкта не потрібні зовнішні джерела енергії, але якщо підключити об'єкт до стандартної колонці ████████, то об'єкт буде функціонувати як звичайна бас-гітари, хоча ефект "висвітлення" кісток гравця теж буде мати місце.

Ефект, завдяки якому отримуються рентгенівські зображення, цілком безпечний, тому рекомендується застосовувати SCP-1066 при підозрах на механічні переломи, деформації внаслідок хвороб, ████████ та ██████ ██████████.

Додаток 1066-1: При розбиранні гітари вона втрачає власні властивості. Після зворотної збірці об'єкт починає функціонувати знову. При заміні струн ефект "висвітлювання" залишається, окрім тих випадків, коли використовуються струни фірми [ДАНІ ВИДАЛЕНО].

Додаток 1066-2: Ефект SCP-1066 також розповсюджується на мертвих людей, тварин та [ДАНІ ВИДАЛЕНО].

Протокол експериментів з SCP-1066:

Примітка: У D-3061-3 спостерігається невелика тріщина з правого боку тазостегнової кістки.

Умови: SCP-1066 з цілком налаштованими струнами.
Суб'єкт: D-3061-3
Результат: На корпусі об'єкта можна побачити кістки піддослідного. Тріщину видно чітко.

Примітка: Все функціонує нормально, можна переходити до експериментів. - Д-р Ф████

Умови: SCP-1066 з розладнаними струнами.
Суб'єкт: D-3061-3
Результат: Кістки піддослідного виглядають розмито. Тріщина виглядає розмитою, але все ще помітна.

Умови: SCP-1066 без однієї струни. Експеримент проведено для кожної струни.
Суб'єкт: D-3061-3
Результат: Ефекту немає.

Умови: SCP-1066 з трьома розладнаними струнами, четверта налаштована. Також проведено чотири експерименти для кожної струни.
Суб'єкт: D-3061-3
Результат: Кістки піддослідного виглядають більш чітко, але не ідеально. Тріщина помітна, але все ж гірше, ніж в першому експерименті.

Примітка: Здається, ефект гітари залежить від сукупного впливу всіх струн. - Д-р Ф████

Умови: SCP-1066 зі струнами, заміненими на струни електрогітари, які за тональністю відповідають басовим.
Суб'єкт: D-3061-3
Результат: Ефекту немає.

Умови: SCP-1066 з налаштованими струнами.
Суб'єкт: D-3061-3 в свинцевому фартусі.
Результат: Зображення кісток та тріщини піддослідного чітке.

Примітка: Ефект SCP-1066 заснований не на рентгенівських променях, хоча назва вже, мабуть, прижилася. -Д-р Ф████

Умови: SCP-1066 з налаштованими струнами. Під час експерименту третя струна буде перерізана кусачками.
Суб'єкт: D-3061-3
Результат: [ДАНІ ВИДАЛЕНО]

Примітка: Це було мерзотно. Після цього інциденту категорично забороняється допускати ситуації, коли струни можуть бути пошкоджені в той момент, коли гітара знаходиться поруч з живою людиною. - Д-р Ф████

Умови: SCP-1066 з налаштованими струнами. Під час експерименту друга струна буде перерізана керованим роботом.
Суб'єкт: Труп D-████
Результат: [ДАНІ ВИДАЛЕНО]

Примітка: А ось це вже забавно, але відмивати гітару ви будете самі. - Д-р Ф████