SCP-107 - Панцир черепахи
рейтинг: +4+x
scp107.jpg

SCP-107 в неактивному стані

Об'єкт №: SCP-107

Клас об'єкта: Безпечний

Особливі умови зберігання: SCP-107 не несе ніякої безпосередньої загрози, якщо він не контактує з рідиною. Тому об'єкт слід зберігати в Зоні 19 в камері з квадратним периметром 5x5 метрів на п'єдесталі вишиною один (1) метр, всередині плексигласового контейнера. Експерименти з SCP-107 слід проводити лише в Дослідницької Зоні 06, на полігоні площиною 484 квадратних кілометрів (22 x 22 кілометра), яка знаходиться в спеціально виділеному для цієї цілі безлюдному районі █████████. Будь-кого, хто спробує активувати SCP-107 за межами схвалених експериментів, слід негайно ліквідувати.

Доступ до об'єкта можливий після отримання дозволу від двох (2) співробітників з рівнем доступу 4 та схвалення ними повного опису експериментальної процедури. Якщо SCP-107 активується в межах Зони 19, два співробітника класу D повинні будуть вилучити його з Зони за допомогою однієї з транспортних вантажівок, які знаходяться в Вантажній Станції 02. Через непередбачуваний вплив SCP-107 на рослини, процедуру слід провести незважаючи на те, яка сама речовина активувала SCP-107. SCP-107 дозволяється повернути на своє місце лише тільки після повного закінчення опадів та після того, як всі аномальні рослини будуть знищені або поставлені на зберігання для наступного дослідження.

Опис: SCP-107 виглядає як верхня половина порожнього панциру черепахи. Панцир складається з затвердлого біологічного матеріалу невідомого походження. Незважаючи на свій вигляд, невідомо, чи є об'єкт насправді панциром звичайної морської черепахи (підряд Chelonioidea). Об'єкт залишається цілком інертним, доки він не увійде в контакт з рідиною. Якщо це трапляється, рідина на вигляд швидко поглинається об'єктом. Куди саме потрапляє рідина, невідомо; об'єкт не має ніяких видимих пір у своєму матеріалі. Після активації червона кромка об'єкту починає туманно світитись, і субстанція, яка була поміщена в об'єкт, починає випадати опадами з атмосфери у якості "дощу" з вишини не менш 0,5 метрів та не більш 10 кілометрів над об'єктом. Цей феномен є мобільним: переміщення SCP-107 переміщає область дії феномена.

Тривалість та інтенсивність опадів виявляється пропорційною до кількості рідини, яку було поміщено в SCP-107. 10 мілілітрів води викликають маленьку мряку, у той час як заповнення об'єкту на три четверті викликає дводенний проливний дощ. Опади, які генерує SCP-107, мають різний вплив на рослини, хоча цей вплив має місце лише тільки в зоні випадання опадів. Полив інших рослин зібраними опадами не має аномальних ефектів (див. протокол експериментів, Додаток 107-2).

Додаток 107-1: SCP-107 було знайдено археологом, професором М███████ ████████████, в Ефіопії, закопаним поруч з похованням, яке, скоріш за все, було могилою шамана. Датування кісток шамана за допомогою вуглецю показало, що вони відносяться приблизно до 18000 року до нашої ери. Отримати зразок матеріалу SCP-107 не вдалось, тому встановити його вік на поточний час не є можливим. Фонд втрутився після повідомлень про дивні погодні події та незвичайне зростання рослин поруч з розкопками.

Додаток 107-2: Нижче наведено протокол експериментів з SCP-107 Всі агенти, які мають пропозиції стосовно проведення експериментів, зв'язуйтесь зі мною. Не соромтесь пропонувати безпечні рідини для проведення експериментів з SCP-107, і обов'язково вносить ваші результати сюди (майте на увазі, що ви несете відповідальність за будь-які наслідки ваших експериментів). Нам потрібно якомога більше даних стосовно цієї аномалії. Тести з іншими рідкими SCP можуть дати корисну інформацію, але більшість з них визнані дуже небезпечними з оглядом на поточні процедури зберігання. Були запропоновані тести за участю SCP-009, SCP-447-2 та SCP-874, але вони були відхилені через те, що результати можуть виявитись дуже небезпечними або вкрай непередбачуваними — д-р Квентін І███████.

Похідні матеріали: 10 мл звичайної проточної води
Результат: Слабкий дощ падав протягом наступних 27 хвилин. Дослідження води показало, що вона не мала аномальних властивостей. Принаймні протягом наступних 2 тижнів спостерігався підсилене зростання трави, і вирослі рослини мали більш насичений зелений колір, ніж ті, що не були вражені дощем.
Наступні події: Зразки дощової води були зібрані, і використані на інших рослинах за межами експериментального полігону.
Результат: Ніяких ефектів.

Результат: На полігоні йшов проливний дощ протягом наступних двох днів, що викликало зростання трави, аналогічне до того, яке мале місце в попередньому експерименті. Фруктові рослини, які виростили на ґрунту з полігону, давали значно більші плоди, ніж звичайні контрольні рослини. Ефект зійшов на ні протягом наступних трьох місяців.

Похідні матеріали: Шматок дерева розміром 4 см3
Результат: Ніяких ефектів.

Похідні матеріали: 20 залізних куль радіусом 2 мм
Результат: Ніяких ефектів.

Похідні матеріали: 10 мл людської сечі
Результат: Сеча пролилась дощем середньої інтенсивності протягом наступних 27 хвилин. Вся трава на експериментальному полігоні загинула, але інші рослини відростили чахлі пасивні "глечики"-пастки для комах, які фактично виявились нездатними переварювати здобич.
Додаткові матеріали: 20 мл людської сечі
Результат: Дощ з сечі йшов протягом наступних 3 годин 42 хвилин з трохи більшою інтенсивністю. У рослин, які не були травами, виросли великі, потужні пастки-глечики, які були здатні переварювати пійманих комах.

Похідні матеріали: 10 мл людської крові, взяті у піддослідного співробітника класу D.
Результат: Субстанція, яка за генетичним аналізом виявилась кров'ю того ж самого суб'єкта, пролилась дощем над експериментальним полігоном протягом наступних 27 хвилин. Вся трава на експериментальному полігоні загинула, і розкладалась протягом наступних декількох хвилин після загибелі. Всі рослини, які не були травами, почали мутувати та відрощувати великі (більше 20 сантиметрів) хижі органи, схожі на Венерину мухоловку (Dionaea muscipula). При наближенні співробітника класу D рослини, судячи з усього [ДАНІ ВИДАЛЕНО]. Організми почали гинути після 2 тижнів. Наступні тести з біологічними рідинами з тіла людини визнані небажаними.

Похідні матеріали: 10 мл води, 5 грам залізних кульок
Результат: Вода поглинулась SCP-107, після чого спостерігалась стандартна реакція. Кульки залишились в панцирі, і судячи з усього, ніяк не вплинули на експеримент.

Похідні матеріали: 10 мл рідкого цианоакрилатного клею
Результат: Вся рідина була поглинена SCP-106, і частково затверділий цианоакрилат падав на експериментальний полігон протягом наступних 18 хвилин. Припускається, що ефект мав меншу силу через те, що клей частково затвердів "всередині" SCP-107. На рослинах з'явилось липке покриття, пізніше ідентифіковане як похідне від цианоакрилата. Покриття виявилось дуже ефективним в захоплені комах та запобіганню пошкодження ними рослин.

Похідні матеріали: 10 мл свіжого апельсинового соку
Результат: Дощ стандартної сили та тривалості (27 хвилин мряки). Фруктові рослини з експериментального полігону почали відрощувати невідомі цитрусові фрукти, незважаючи на вид рослини та на холодні погодні умови. Споживання фруктів не мало ніяких негативних ефектів; зразки фруктів збережені для наступних досліджень.

Похідні матеріали: 2 мл людської слини, взяті у піддослідного співробітника класу D
Результат: Субстанція, яка пізніше була ідентифікована як слина, падала дощем протягом наступних 8 хвилин. Рослини, які не були травами, відростили маленькі (від 2 до 5 сантиметрів) сферичні мішечки впродовж своїх стебел або тонких гілок. Коли до рослин наблизився піддослідний, мішечки почали випускати слину в бік суб'єкту. Суб'єкт повідомив, що не відчував ніякого болю та не отримав шкоди. Змінені рослини почали гинути протягом наступних 3 днів.

Похідні матеріали: 10 мл води з 99.999% вмістом тяжкої води (D2O)
Результат: Дощ стандартної сили та тривалості (27 хвилин мряки). Мас-спектрометрія зразку показала, що вміст дейтерію у дощі складає ~154 ppm, що відповідає вмісту ізотопу у звичайній воді.

Похідні матеріали: 5 мл чистої ртуті
Результат: Зразок поглинувся об'єктом, але потім виділився назад у панцир.