SCP-1075-RU – Агрегатний агрегат
рейтинг: +1+x

Об'єкт №: SCP-1075-RU

Клас об'єкта: Безпечний

Особливі умови зберігання: Об'єкт слід зберігати у спеціально укріпленій частині лабораторії ██ Зони █. Незважаючи на те, що SCP-1075 не потребує особливих умов зберігання, доступ до нього дозволений виключно персоналу з рівнем допуску не нижче за 3, а кожен експеримент має бути повинен попередньо узгоджений з командуванням Зони або співробітником з рівнем допуску 4.

Категорично забороняється застосовувати налаштування SCP-1075, що не лежать в діапазоні від 3 до 8. Весь персонал, що працює з об'єктом, повинен використовувати захисні костюми з підвищеним рівнем бронювання, незалежно від складності експерименту, що проводиться. У разі виходу експерименту з-під контролю, все приміщення лабораторії ██, а також інші приміщення в радіусі п'ятдесяти метрів від SCP-1075 повинні бути негайно загерметизовані, а командуванню слід застосувати протокол [ДАНІ ВИДАЛЕНІ].

За результатами експериментів об'єкт визнаний безпечним, проте результати його роботи, зважаючи на відсутність багатьох необхідних знань про фізичні властивості отриманої речовини, часто непередбачувані, в зв'язку з чим слід дотримуватися запобіжних заходів. З метою безпеки над циліндром встановлений робот-маніпулятор, здатний витягувати з SCP-1075 готовий продукт. Циліндр відділений від пульта управління прозорою █████████ой стіною завтовшки чотири сантиметри (об'єкт, таким чином, розташований одночасно по обидві її сторони), обладнаною герметичними дверима і системою очищення повітря.

У разі отримання матеріалу, що відрізняється від спостережуваних раніше, або виявляє раніше незареєстровані властивості, необхідно провести зворотне перетворення. Якщо експеримент вийде з-під контролю, слід негайно задіяти всі захисні системи лабораторії.

Опис: Об'єкт являє собою великий пристрій невідомого походження. Основну його частину становить великий прозорий циліндр з незруйновного матеріалу висотою 1,75 метри, що стоїть на круглій металевій підставці. З одного боку до циліндра приєднана металева драбина, по якій можна дістатися до його верхньої частини. Зверху в циліндр вмонтована відкидна кришка. Спереду на підставці розташований металевий кран, над яким знаходиться невеликий вентиль. З іншого боку SCP-1075 розташований великий металевий короб з пультом керування, на якому розташовані великі кнопки, підписаними як «УВІМК», «ВИМК», «ПУСК», «ЧИСТ» і «ВІДЧ», а також великий перемикач схожий на набірний диск телефону. На перемикачі за годинниковою стрілкою розташовані символи Y, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, Ѫ, Ъ, Σ. Поруч знаходиться невелике засклене віконце, в якому видно вицвілу паперову стрічку з останніми набраними символом.

SCP-1075 не потребує ніяких джерел живлення. При його вивченні також не було виявлено будь-яких рухомих частин, за винятком вентиля над краном, відкидної кришки циліндра, а також перемикачів і механізму провертання паперової стрічки. Не було виявлено і ніяких електронних компонентів, а також будь-чого іншого, що могло б вказати на принцип роботи об'єкта. Всі системи SCP-1075 являють собою міцно пригвинчені один до одного і до стінок корпусу литі сталеві деталі, що нагадують викривлений каркас автомобіля. Всі зовнішні металеві поверхні SCP-1075 пофарбовані в зелений колір.

Для роботи з SCP-1075 потрібно натиснути кнопку «УВІМК», після чого через верхню кришку завантажити до циліндру необхідні матеріали. Натискання на «ЧИСТ» повністю видаляє з циліндра всі речовини, що знаходяться в ньому, включаючи повітря (рекомендується використовувати при дослідах з газами), при цьому весь вміст циліндра опиняється поруч з ним. Зачинивши кришку, слід перевести перемикач в одне з потрібних положень, після чого натиснути кнопку «ПУСК». Після цього протягом декількох хвилин, залежно від типу і кількості матеріалу, завантажена в циліндр речовина змінить свій агрегатний стан. Список доступних станів речовини наведено у звіті про експеримент 1075-1. Примітно, що SCP-1075 не змінює температуру, об'єм і масу завантаженого до нього матеріалу (див. експеримент 1075-2). Витягти матеріали з циліндра можна або через верхній люк (натиснувши кнопку «ВІДЧ», або відчинивши вручну), або через кран під циліндром (для рідких, газоподібних і [ДАНІ ВИДАЛЕНО] речовин). Для завершення роботи, щоб уникнути випадкових запусків SCP-1075, слід натиснути кнопку «ВИМК».

Експеримент 1075-1: Вивчення доступних агрегатних станів речовини.

Дослідник: Д-р Дюзара
Дата: ██.█.████
Матеріали: Один літр дистильованої води в кожному експерименті.
У кожному експерименті досліджується один з параметрів, встановлених на дисковому перемикачі; експеримент носить назву відповідного символу.

Експеримент 1075-1-Y: [ДАНІ ВИДАЛЕНО].
Експеримент 1075-1-0: Очевидно, вакуум. При відкритті кришки циліндра в приміщенні спостерігалося тимчасове падіння тиску.
Експеримент 1075-1-1: Щось, схоже на слабке мерехтливе світло. Повністю зникло через 1,24 години після відкриття кришки.
Експеримент 1075-1-2: Іонізований газ, який миттєво заповнив весь об'єм циліндра. Швидко розсіявся в повітрі без шкоди для обладнання.
Експеримент 1075-1-3: Ферміонний конденсат.
Експеримент 1075-1-4: Водяна пара з температурою близько 20 °C.
Експеримент 1075-1-5: Ніяких змін. Очевидно, рідина.
Експеримент 1075-1-6: Надкритичний флюїд. Втратив свої властивості незабаром після вилучення.
Експеримент 1075-1-7: Тверда речовина, але відрізняється від льоду. Практично не піддавалося руйнуванню.
Експеримент 1075-1-8: Конденсат Бозе-Ейнштейна. Був успішно знищений.
Експеримент 1075-1-9: Щось, що нагадує аерогель. Самозруйнувався через 3,2 години після вилучення.
Експеримент 1075-1-Ѫ: [ДАНІ ВИДАЛЕНО]. Була успішно знищена зворотним перетворенням.
Експеримент 1075-1-Ъ: Чорна діра. Була успішно знищена зворотним перетворенням на рідину.
Експеримент 1075-1-Σ: [ДАНІ ВИДАЛЕНО]. Не піддався зворотному перетворенню. Очікується присвоєння номера SCP отриманій речовині.

Експеримент 1075-2: Дослідження можливостей SCP-1075.

Дослідник: Д-р Дюзара
Дата: ██.██.████
Матеріали: Звичайне повітря (циліндр не очищувався).
Налаштування: 5 (рідина)
Результат: Циліндр до країв заповнився рідиною. Незважаючи на щільність, близьку до щільності води, речовина виявилася несподівано легкою (маса порівнянна з масою повітря в циліндрі). При нагріванні перетворилася на звичайне повітря.

Дослідник: Д-р Дюзара
Дата: ██.██.████
Налаштування: 7 (тверда речовина)
Результат: Циліндр до країв заповнився речовиною, схожою на аерогель. Через недостатні розміри верхнього люка, був розколотий на частини. Фрагменти отриманої речовини складалися з повітря, але мали всі властивості кристала.
Примітка: Якби ще цією штукою можна було дихати…

Дослідник: Д-р Дюзара
Дата: ██.██.████
Матеріали: Відсутні (циліндр очищено без завантаження матеріалів).
Налаштування: от 3 до 7
Результат: Ніяких змін.
Примітка: SCP-1075 не працює з вакуумом, хоча може його створити. Цікаво.

Дослідник: Д-р Дюзара
Дата: ██.██.████
Матеріали: Декілька крупних кристалів ███████а.
Налаштування: 5 (рідина)
Результат: Рідкий ███████. При вилученні з циліндра зберігав властивості рідини протягом двох годин, після чого знову кристалізувався.
Примітка: А я думав, що ███████ не буває рідким. Але ж який простір для творчості!

Дослідник: Д-р Дюзара
Дата: ██.██.████
Матеріали: Керамічний кухоль з гарячою кавою об'ємом 100 мл.
Налаштування: 5, потім 7
Результат: Кухоль майже миттєво розплавився, змішавшись з кавою. Після перетворення на тверде тіло утворилася субстанція, схожа на світло-коричневий непрозорий кристал дископодібної форми. Аналіз показав, що він складається з тих же молекул, що і вихідний об'єкт, однак кристалічна решітка виявилася «дуже незвичайною».
Примітка: SCP-1075 впливає лише на ті матеріали, які мають інший агрегатний стан.

Дослідник: Д-р Дюзара
Дата: ██.██.████
Матеріали: Шматок сирого м'яса (200 грамів).
Налаштування: 7, 5, 7, 4, 7
Результат: Матеріал відновлював вихідний вид (за винятком форми) при перетворенні на тверде тіло, однак його молекули постійно перемішувалися. При перетворенні на газ м'ясо заповнило весь обсяг циліндра, а подальше перетворення на тверде тіло зберегло його в цьому стані. Матеріал був по частинам витягнутий назовні. Загальна вага склала ті ж 200 грамів.

Дослідник: Д-р Дюзара
Дата: ██.██.████
Матеріали: Один співробітник класу D
Налаштування: [ДАНІ ВИДАЛЕНО]
Результат: [ДАНІ ВИДАЛЕНО]. Об'єкт успішно знищений перетворенням на [ДАНІ ВИДАЛЕНО].
Примітка: Мабуть, не варто більше проводити досліди на живих організмах. Вплив на них… несподіваний.