SCP-1110 - Пограбування на відео
рейтинг: +3+x
SCP-xxxx.jpg

Найбільш чітке з наявних фото SCP-1110. Зверніть увагу на маску SCP-1110-2 у вигляді черепа.

Об'єкт №: SCP-1110

Клас об'єкта: Евклід

Особливі умови зберігання: МОГ Гамма-5 ("Підсадні качки") здійснює моніторинг всіх поліцейських хвиль у межах 72 кілометрового радіусу навколо місця останнього прояву SCP-1110 з метою виявлення та перехоплення будь-яких потенційних повідомлень до правоохоронних органів щодо діяльності цього об'єкта. Після виявлення та перехоплення такого повідомлення підрозділи Гамми-5 мають прибути до місця прояву під виглядом місцевих правоохоронців згідно з Протоколом замовчування 7 і конфіскувати всі відеозаписи з SCP-1110. Всі грошові збитки відшкодовуються з коштів Фонду. Для відшкодування втрат приватних банків створено та надано керівникам загонів МОГ спеціальні рахунки.

Спеціальний загін при МОГ Гамма-5 (Гамма-5-СЗ-7 "Ремонтники Водосховища") діє під виглядом приватного охоронного підприємства ("SecureCorp Professionals") та займається охороною банків у районі останнього прояву SCP-1110 і має за мету знищувати записи можливих проявів і, якщо це буде можливо, здійснювати спроби втручання у прояви.

Опис: SCP-1110 – це серія феноменів, які до теперішнього часу проявляються лише на записах з відеокамер, випущених пізніше 19██ року, та вражають фінансові установи, такі як банки або інші сховища грошей в ████████████, Сполучені Штати Америки. На сьогоднішній день підтверджено ██ проявів SCP-1110, а також відомо від █ до ██ випадків, до яких це явище може бути причетне. Принаймні один з цих випадків стався одночасно зі звичайним пограбуванням того ж банку, що робить неможливою перевірку нанесених збитків. До проявів явища можуть належати непояснені зникнення коштів з фінансових установ, у яких відсутні системи відеоспостереження.

Під час типового прояву SCP-1110 камери спостереження реєструють появу двох гуманоїдних суб'єктів з закритими темним матеріалом обличчями. Ці суб'єкти, позначені як SCP-1110-1 і SCP-1110-2, входять до фінансової установи, погрожуючи зброєю та агресивно жестикулюючи. SCP-1110-1 і SCP-1110-2, як правило, одягнені у темний одяг, на SCP-1110-1 накинутий сірий капюшон, а на SCP-1110-2 надягнута маска у формі черепа. Ці двоє, як правило, підходять до касира і, судячи з дій, висловлюють типові для пограбування вимоги. Касир на відео виконує ці вимоги, піднявши руки над головою і обережно передаючи гроші, які SCP-1110-1 кладе до портфелю, тоді як SCP-1110-2 лишається у загрозливій позиції відносно касиру. Отримавши готівки на суму від █████ до █████████, SCP-1110-1 зачиняє портфель, киває SCP-1110-2, і суб'єкти виходять з будівлі.

Примітним є те, що ці сутності та події мають місце лише на відео. Хоча відео демонструє діяльність SCP-1110, у банку не відбувається нічого особливого. Касири і клієнти, що були присутні під час прояву SCP-1110, включаючи співробітників Фонду, не бачать, не чують і не відчувають SCP-1110-1 чи SCP-1110-2 навіть якщо на відео стають жертвою фізичного насильства або [ДАНІ ВИДАЛЕНО]10-а).

Після прояву SCP-1110 з локації, де він відбувся, зникають грошові кошти приблизно на суму, викрадену на відеозаписі. Відмічені також випадки викрадення інших предметів, включаючи інцидент, в якому SCP-1110-2, очевидно, відібрав у клієнта банку наручний годинник. Після прояву цей клієнт повідомив інтерв'юерів Фонду, що його годинник нікуди не зник, але зупинився приблизно в момент, коли його зняли з руки на відео.

Додаток-1110-a: █.█.19██ на записі SCP-1110 касир спробував протистояти пограбуванню і був застрелений SCP-1110-2. Опитування щодо цього інциденту інших співробітників банку показало [ДАНІ ВИДАЛЕНО].

Додаток-1110-b: Так, я розумію, що протоколи стримування SCP-1110 в даний час роблять можливими випадки неповідомлення про неаномальні злочини через випадкове втручання МОГ Гамма-5. Запевняю вас, ми повинні прийняти цей ризик для стримування та запобігання знанню суспільства про SCP-1110. – Командувач МОГ ████

Додаток-1110-c: █.█.████ камери спостереження невеликої платної парковки поруч із фінансовою установою, атакованою SCP-1110, записали, як SCP-1110-1 та SCP-1110-2 пішки вибігли з будівлі та сіли до фургону служби доставки, припаркованого на одному з паркувальних місць. Цей автомобіль не був ані зареєстрований у журналі розрахунків парковки, ані помічений черговим співробітником на в'їзді. За кермом автомобіля на запису знаходилася особа європеоїдної зовнішності, детально не розрізненої. Агент, що переглядав запис, виявив на автомобілі логотип, що має вражаючу подібність до [ВИЛУЧЕНО]. Можлива причетність у даний момент розслідується. Очікує на дозвіл від командувача ████ пропозиція включити до протоколів стримування SCP-1110 моніторинг записів камер спостереження зовні усіх фінансових установ, що знаходяться під наглядом МОГ-Гамма-5-СЗ-7, та на їх парковках.