SCP-1114 – Манекен для краш-тестів
рейтинг: +3+x
dummy.jpg

SCP-1114 (зліва) поруч з моделлю "Hybrid III" для порівняння

Об'єкт №: SCP-1114

Клас об'єкта: Евклід

Особливі умови зберігання: SCP-1114 слід зберігати у захисній модульній шафці у Складській Зоні-12. Ця шафка має бути розташована у закладі таким чином, щоб знаходитися на відстані щонайменше 75 метрів від будь-якого іншого приміщення або відкритої зони, доступної для персоналу та/або об'єктів SCP. За SCP-1114 слід спостерігати за допомогою камери відеоспостереження, трансляція якої має постійно аналізуватися за допомогою програми оптичного розпізнавання зображень на предмет потенційних деформацій обличчя SCP-1114. Камера та сервер, на якому працює ця програма, повинні бути підключені до резервного джерела живлення, щоб у випадку відключення електроенергії гарантувати постійний нагляд. Щотижневі технічні перевірки камери та сервера виконуються силами авторизованого технічного персоналу.

Досліди з використанням SCP-1114 мають бути схвалені науковим співробітником рівня 4. Якщо виявлено будь-яку аномалію за межами, передбаченими тестуванням, старший науковий співробітник закладу має негайно задіяти протокол "Жага мандрів". Служба безпеки має обшукати територію навколо місця розташування SCP-1114 на предмет виявлення людських залишків, якщо таких залишків не було знайдено в його шафці.

Опис: SCP-1114 являє собою манекен для автомобільних краш-тестів, моделі SA-███-████ Hybrid II серії ██, виготовлений "████" між 19██ та 19██. В нижній частині твердої вінілової стопи SCP-1114 знайдено знак, згідно з яким він виготовлений ██.██.19██. Дослідження історії компанії не виявило значних подій тих часів, з якими можна було б співвіднести властивості SCP-1114. Взяті з SCP-1114 зразки свідчать, що він складається з матеріалів, відповідних як для періоду виготовлення, так і для цієї моделі: сталевої скелетної конструкції з алюмінієвими та бронзовими шарнірами, покритої вініловою піною та твердою віниловою обшивкою.

У неактивному стані SCP-1114 у всіх аспектах виглядає як типовий манекен для фронтальнього ударного тестування автомобілів. Його аномальні властивості виявляються, коли в межах 50 метрів від його поточної позиції якась людина отримує фізичну травму. SCP-1114 "налаштовується" на цього суб'єкта, а його лицьоав пластина приймає форму, що нагадує суб'єктове обличчя. Будь-яка фізична травма, нанесена зовнішньою силою, після цього відображується лише на SCP-1114. Це включає в себе тупі травми і колоті рани різного ступеня тяжкості. Удари тупими або гострими знаряддями відскокують від тіла суб'єкта, але при цьому мало б відбутися відокремлення будь-якої частини тіла суб'єкта, відповідну частину буде відокремлено від SCP-1114. Проте тести також показали, що, хоча суб'єкти не зазнають пошкоджень, біль вони відчувають. Нанесенні травми суб'єкти демонструють поведінку, відповідну людині, яка отримує цю травму, включаючи крик, плач і, на фізіологічному рівні, втрату свідомості.

Цей ефект може бути зворотнім: будь-яке пошкодження, нанесене SCP-1114, з'являється на тілі суб'єкта, на якого він налаштований. При пошкодженні SCP-1114 суб'єкт негайно отримує травму та відповідні відчуття. Якщо SCP-1114 при пошкодженні зміщується, сам суб'єкт не буде зміщений аналогічним чином.

Пошкодження нанесені SCP-1114, коли він знаходиться у неактивному стані не мають аномального ефекту і залишаються на об'єкті до його активації. При активації об'єкта усі пошкодження зникають, як описано нижче.

Налаштувавшись на суб'єкта, SCP-1114 не може налаштуватися на іншого. Цей процес, схоже, є незворотнім, окрім випадків ліквідації суб'єкта. Якщо суб'єкт не відповідає умовам продовження існування, наведеним у посібнику 1114-G-01, слід задіяти протокол "Жага мандрів".

Після переривання налаштування лицьова пластина SCP-1114 повертається до початкової форми, і будь-які нанесені йому пошкодження миттєво зникають. При цьому знову з'являються раніше відокремлені частини, навіть якщо вони раніше були вилучені з приміщення або знищені. Спосіб, за допомогою якого об'єкт повторно об'єднує себе, на даний момент невідомий. Якщо ця подія не відбудеться протягом 30 хвилин після того, як суб'єкта оголошено офіційно ліквідованим, SCP-1114 слід знищити, а персонал – попередити про можливість виникнення рештків на території закладу.

Додаток 1114-A-01: Виявлення та початкове зберігання

SCP-1114 був виявлений ██.██.20██ в ████████, Німеччина, на заводі ██████████, після його використання для тестування безпечності нової моделі позашляховика ██████. Оперативників Фонда повідомили про інцидент законспіровані агенти, включені у штат заводу. У пресі було розповсюджене прикриття про промислову аварію.

Додаток 1114-A-02: Фрагменти з протоколу експериментів 1114-T

Позначення тесту: 1114-T-01

Ім'я/Особистий номер: Доктор ███-█████

Піддослідний: 1 звичайний шимпанзе (Pan troglodytes), 1 дельфін білобокий (Delphinus delphis), 1 курча (Gallus gallus domesticus)

Мета: Перевірити, чи здатний SCP-1114 налаштовуватись на інші види живих створінь.

Процедура: Всі тварини були оброблені заспокійливий та прив'язані, щоб полегшити проведення дослідження.

​​У ліве верхнє стегно шимпанзе вштрикнуто голку. Змін лицьової пластини SCP-1114 не спостерігається протягом тридцяти хвилин після початкової травми. Шимпанзе повернуто до його клітки.

На спинному плавці дельфіна зроблений невеликий розріз. Змін лицьової пластини SCP-1114 не спостерігається протягом тридцяти хвилин після початкової травми. Дельфіна повернуто до його резервуара.

Курчаті було зламано одне з крил. Змін лицьової пластини SCP-1114 не спостерігається протягом тридцяти хвилин після початкової травми. Курча відправлено на кухню.

Висновок: SCP-1114 не налаштовується на інші види живих створінь.

Позначення тесту: 1114-T-15

Ім'я/Особистий номер: Доктор ███-█████

Піддослідний: D-53466

Мета: Визначити ступінь зв'язку між SCP-1114 та суб'єктом після налаштування.

Процедура: D-53466 прив'язаний до стільця з високою спинкою силами присутніх співробітників служби безпеки.

В ліве стегно суб'єкта вштрикнуто гілку. Програма для розпізнавання зображення реєструє зміну лицьової пластини SCP-1114 через приблизно 5 хвилин. Доктор ███-█████ доручає одному з присутніх співробітників служби безпеки вдарити D-53466 кийком по голові. D-53466 голосно благає, але його б'ють, як було наказано. Тіло суб'єкта не зазнає жодних травм, але на SCP-1114 відразу ж з'являється великий вм'ятинок у районі, де по голові D-53466 було нанесено удар. Суб'єкт після удару виражає ознаки страждання, скаржиться на сильний біль і неодноразово намагається схопитися за голову.

Після цього випробування, SCP-1114 був [ДАНІ ВИДАЛЕНО], залишки були зібрані та утилізовані відповідно до правил.

Висновок: При налаштуванні на суб'єкта SCP-1114 бере на себе лише фізичну шкоду, завдану тілу суб'єкта, але не відчуття болю.

Позначення тесту: 1114-T-53

Ім'я/Особистий номер: Доктор ███-█████

Піддослідний: D-92832

Мета: Визначити, як впливатиме на піддослідного шкода, завдана SCP-1114.

Процедура: D-93832 прив'язаний згідно з протоколом випробувань. Суб'єкт висловлює надзвичайне занепокоєння і хвилювання, для його стримання доводиться залучити кількох співробітників служби безпеки. Доктор ███-█████ виходить з кімнати і повертається з седативним засобом. Силою ввівши препарат і зачекавши, доки він подіє, експеримент відновили. В ліве верхнє стегно суб'єкта вштрикнуто голку. Зміна лицьових пластин SCP-1114 зареєстровано приблизно через 3 хвилини та 20 секунд. Після цього співробітнику служби безпеки доручають вистрілити впритул з пістолета у голову SCP-1114.

D-93832 відправлено до камери приходити до тями після заспокійливого. Тіло доктора ███-█████ повернуто родині у зачиненій труні.

Висновок: Тестовий протокол потребує перегляду. Ми повинні дуже ретельно порівнювати лицьову пластину з обличчями ВСЬОГО персоналу в радіусі активації, а не лише піддослідного.