SCP-1234-J - SCP об'єкт
рейтинг: +4+x
ZGeip.jpg
Художнє зображення SCP-1234-J
[ДАНІ ВИДАЛЕНО]

Об'єкт №: SCP-1234-J

Клас об'єкта: [ВИДАЛЕНО]

Особливі умови зберігання: SCP-1234-J слід зберігати в камері зберігання. Ця камера зберігання має бути належно обладнана для зберігання SCP-1234-J. У разі порушення умов зберігання співробітники повинні вжити відповідних заходів для повернення SCP-1234-J на зберігання. Якщо в камеру зберігання SCP-1234-J повинні увійти співробітники, їх повинно бути не менше певної кількості. Персонал, який бажає використовувати SCP-1234-J в дослідницьких цілях, повинен мати певний рівень допуску.

Опис: SCP-1234-J – це SCP-об'єкт, який проявляє аномальні властивості. Його властивості неможливо пояснити з точки зору сучасної науки, тому проводиться дослідження об'єкта, щоб з'ясувати, яким чином йому таке вдається.

Зазвичай взаємодія SCP-1234-J з персоналом призводить до [ДАНІ ВИДАЛЕНО]1

SCP-1234-J, в залежності від обставин, може ставати, а може й не ставати причиною виникнення інших аномальних об'єктів, прямим чи непрямим чином. Але це не точно.

SCP-1234-J був виявлений співробітниками, які займалися пошуками аномальної активності. Для постановки SCP-1234-J на зберігання була відправлена група постановки на зберігання. З тих пір об'єкт зберігається.

Додаток 1234-J-1: Будь-який співробітник, спійманий за неправильним поводженням з SCP-1234-J, отримає якесь дисциплінарне стягнення. – ██. ███████

Додаток 1234-J-2: Інцидент 1234-1:

SCP-1234-J порушив умови утримання, мали місце втрати серед персоналу. В кінцевому підсумку, об'єкт був знову повернений на зберігання.

Додаток 1234-J-3: Аудіопротокол 1234-J-1:

██. ███████: Привіт.

SCP-1234-J: [ДАНІ ВИДАЛЕНО]

██. ███████: Ну гаразд.

Додаток 1234-J-4: Рекомендую присвоїти SCP-1234-J клас Кетер. – ██. ███████

Ні. О5-█