SCP-140 - Незакінчений літопис
rating: +3+x
open-book.jpg

Копія SCP-140

Об'єкт №: SCP-140

Клас об'єкта: Кетер

Особливі умови зберігання: SCP-140 неприпустимо наближати ближче ніж на 15 м до будь-якого джерела стандартної фарби, крові людини або інших рідин, придатних для написання. Про будь-яке забруднення кров'ю або чорнилом слід негайно повідомити. Будь-які збережені копії SCP-140 першого видання слід знайти та знищити якомога швидше. Лише один екземпляр SCP-140 підлягає збереженню для цілей навчання, раннього попередження, каталогізації та реєстрації можливих SCP, які можуть мати початок з описаного у книзі.

SCP-140 слід зберігати в Зоні 76 у зачиненому сховищі на окремому столі. На даний момент ніяких дослідів з оригіналом SCP-140 не проводиться; дослідникам слід користуватися підготовленими копіями, які не підписані автором та не мають властивостей оригіналу. У разі, якщо буде затверджено дослідження оригіналу, SCP-140 не слід вилучати з сховища, а читачам не слід контактувати з оригіналом протягом більш ніж 9 годин. Для доступу до об'єкту слід ясно сформувати мети досліду та отримати письмовий дозвіл головного дослідника. Перед сховищем слід розмістити озброєну охорону з наказом відкривати вогонь по кожному, хто спробує винести SCP-140 з сховища.

Якщо будь-який суб'єкт починає демонструвати ознаки впливу SCP-140 або меметичного зараження, йому слід ввести амнезіак класу A, за необхідності створити фальшиві спогади і перевести на роботу з іншим проектом. За переведеними таким чином слід співробітниками спостерігати на предмет рецидиву.

Опис: SCP-140 - це сучасна друкована книга з непримітною чорною палітуркою та невідомим числом порожніх сторінок. Зовнішня обкладинка книги відсутня, але на першої сторінці можна розглянути заголовок "Хроніка Дева". Внутрішня обкладинка підписана автором, ім'я якого не вдається розібрати. Текст захищений авторським правом від 19██-го року. Ретельний аналіз показав, що у книзі знаходиться набагато більше сторінок, ніж може фізично туди поміститися.

У суб'єктів, що читають SCP-140, починається відчуття параної, неспокою та періодичної нудоти, втім, це може бути пов'язано з змістом книги. Однак, читачі майже завжди описують SCP-140 як захопливу та виражають постійний інтерес до об'єкта, незважаючи на неприємний зміст. Кожний п'ятнадцятий читач свідчить, що SCP-140 має слабкий запах сухої крові.

SCP-140 містить докладний літопис стародавньої цивілізації, яка походить з місцевості південно-центрального Сибіру, та носить назву Цивілізація Дева (девіті). Хоча девіті, як і інші народи, розвивались та змінювались протягом часу, вони виявляли незвичну спадкоємність. Осередки культури девітів по всьому світу та у всі періоди часу демонструють наявність таких рис, як мілітаризм, завоювання, культ предків, наявність міських центрів, які правили численним рабським населенням, жорстокі людські жертвоприношення і практикування таматургічних ритуалів, які, судячи з усього, були дуже ефективними. Згідно з літописом, девітами було створено багато реліквій та істот, настільки ненормальних або небезпечних, що у разі, якщо вони виявляться справжніми, їх слід буде поставити на зберігання.

Якщо SCP-140 входить до контакту з придатною для написання рідиною, включаючи людську кров, то літопис історії девітської цивілізації зазнає розширення. Людська кров є найбільш ефективною з можливих придатних для написання речовин, втім, у будь-якому випадку кількість нового матеріалу не відповідає кількості введеної рідини. Хоча ці нові сегменти іноді містять нові описи ритуалів та культури або більш детально розповідають про раніше описане, у більшої частини випадків вони включають в себе нові хроніки Дева, які стосуються більш пізнього часу, або вводять нових персонажів та нові артефакти. Колишні вирішальні поразки стають частковими, у літопису з'являються нові особи та нові події. Археологи Фонду знайшли відповідні артефакти та залишки девітської цивілізації у відповідних місцях та пластах; у деяких випадках вони знаходились у копальнях, які вже були до цього ретельно вивчені.

Хоча протягом всіх часів народ девітів жив у декількох містах-державах, вони послідовно повертались до імперіалізму під владою теократичної аристократії, "Дева", які практикували канібалізм та тауматургію. Хоча спочатку дослідники Фонду вважали, що Дева є спадковою династією, перелік видатних особистостей, а також свідоцтва та події █-██-20██ вказують на те, що Дева мали надзвичайне довголіття завдяки [ВИДАЛЕНО]. Деякі дослідники, зокрема професор ███████, дійшли висновку, що Дева настільки відрізнялись від сучасних людей, що їх слід виділити до окремого підвиду. Цей висновок підтримується графічними зображеннями в SCP-140 та [ДАНІ ВИДАЛЕНО].

SCP-140 є дуже детальним описом, як для первісного джерела, і більше схожий на біографію, ніж на історичний текст. Книга включає в себе смутні описи жертвенних обрядів, битв, повсякденного життя та життєві історії різних видатних осіб, у тому числі їх висловлювання та дати народження. Понад ███ особистостей були ідентифіковані, включаючи особину, якій присвоєно номер SCP-140-A, але лише стосовно ██ з них є достовірна інформація про їхню смерть.

Археологи Фонду виявили у різних частинах Сибіру, північного Ірану та Монголії кілька локації, що містять руїни, які мають очікувані риси культури девітів. Артефакти та сліди міжнародних конфліктів та контактів були виявлені на північному заході Карпат і на півночі Пакистану та Китаю. Вони включають в себе SCP-[ВИДАЛЕНО].

Додаток 140a:
SCP-140 було знайдено в офісі покійного історика ███████ ██████. Попередній власник був знайдений в своєму кабінеті в університеті █████, знекровлений через рани на обох зап'ястях. У кабінеті не було знайдено жодних слідів крові ██████. Під час допитів колеги ██████ повідомили, що поруч з SCP-140 вони знайшли вицвілу записку, написану почерком ██████. Всім свідкам було введено класу A, та створено фальшиві спогади.

Записка містила наступний текст:

Я маю це знати. Пробачте мені.

Всі тексти в радіусі 15 метрів, за винятком деяких краєзнавчих книг, були порожні; у книгах, що залишились, з'явились відомості про випадки взаємодії між місцевими культурами та цивілізацією девітів або відповідні екскурси в історію та культуру девітів. Всі ці тексти було конфісковано. Всі інші друковані матеріали були порожні, також зникли чорнила з усіх ручок, принтерів та чорнильниць.

Додаток 140b:
Незважаючи на те, що SCP-140 було видано в XX-му столітті, тон книги такий, ніби то невідомий автор особисто був свідком описаних подій та практик і зустрічався з описаними особистостями. Дослідники Фонду вислідили публікацію SCP-140 до видавництва [ДАНІ ВИДАЛЕНО], де одним багатим суб'єктом (позначений як SCP-140-A) було надруковано ██ копій книги. Підпис SCP-140-A на контракті відповідає дивному підпису в SCP-140.

Більш ніж 4█ екземплярів надрукованого тиражу повністю висмоктали всі чорнила з решти ██ очікуваних копій. На поточний час агентами Фонду було знайдено та знищено ██ екземплярів залишку тиражу, але місце знаходження ще від █ до ██ копій книги лишається невідомим. Протягом зберігання було зареєстровано дві події розширення тексту книги, які стались без контактів об'єкту з будь-якою рідиною та без виносу його за межі сховища.

Розслідування та пошуки автора SCP-140 тривають. У випадку зустрічі з ним агентам Фонду рекомендовано [ДАНІ ВИДАЛЕНО].

Додаток 140c:
Завдяки вивченню SCP-140 та інших об'єктів на зберіганні, які мають відношення до девитьскої цивілізації, дослідники Фонди дійшли висновку, що у сучасну епоху відродження цивілізації девітів пізніше 1███ року нашої ери призведе до катастрофи та навіть може мати зворотну загрозу для Фонду і для всієї відомої сучасної цивілізації. Навіть у найменш небезпечних випадках відродження девітів у теперішньому часі призведе до події реструктуризації сучасного суспільства CK-класу та до всесвітнього конфлікту з прогнозованою кількістю жертв щонайменше в [ВИДАЛЕНО], що стане кінцем секретності Фонду.