SCP-151 - Картина
рейтинг: +2+x
SCP-151(1).jpg

Цифрове зображення SCP-151. Спостерігання копій зображення не несе шкідливих ефектів.

Об'єкт №: SCP-151

Клас об'єкта: Безпечний

Особливі умови зберігання: SCP-151 слід зберігати в закритому контейнері, накритим непрозорою тканиною. Ключі камери зберігання слід зберігати під охороною увесь час, коли SCP-151 не знаходиться на дослідженні. Дослідження SCP-151 слід проводити в закритій лабораторії постійно накритою, окрім тих випадків, коли його спостереження необхідно.

Опис: SCP-151 є намальованою фарбою картиною розміром 1 метр на 1,3 метра (3 на 4 фути), на якої зображений підводний простір. Розглядання картини не приводить до негайних ефектів. Проте протягом наступних 24 годин суб'єкту стає все важче дихати, що приводить до його загибелі. Автопсія показує, що легені суб'єкта виявляються наповненими морською водою. Спроби зупинити процес утоплення шляхом медичного втручання можуть допомогти продовжити життя суб'єкта, але вони не зупиняють і не сповільнюють сам процес матеріалізації води.

Картина не підписана, але на зворотній стороні написано декілька імен.

Додаток: SCP-151 було знайдено в антикварному магазині в █████████, ███, за підсумками розслідування Фонду стосовно декількох незрозумілих смертей від утоплення. Після виявлення природи води, і того факту, що всі жертви були знайдені на суходолі, а ███ немає виходу до моря, Фонд відправив команду агентів під прикриттям. Агенти встановили, що імена, написані на оборотній стороні картини належали групи студентів, які займались художньою творчістю, і які зникли під час навчання за кордонам в ███████. Дослідження їхньої долі триває, і може дати підказки стосовно походження SCP-151.