SCP-162 - Колючий клубок
рейтинг: +4+x

Об'єкт №: SCP-162

Клас об'єкту: Евклід

Особливі умови зберігання: SCP-162 завжди зберігається у герметичному сталевому контейнері. Будь-які контакти із ним слід здійснювати у товстих сталепластикових рукавичках та важкій броні усього тіла. Будь-який співробітник, який намагатиметься доторкнутися до SCP-162 без належного захисту, або поводиться у неуважній чи невідповідальній манері, повинен бути негайно видалений з приміщення зберігання. Весь персонал повинен проходити психологічне тестування та огляд протягом двох тижнів після взаємодії з SCP-162.

Опис: SCP-162 - це маса риболовних гачків, риболовних лісок, голок, ножиць та інших гострих предметів у формі грубої кулі, близько 2,4 м (8 футів) шириною та 2,1 м (7 футів) висотою. Знаходячись поблизу SCP-162, суб'єкти повідомляли, що відчувають бажання доторкнутися до нього. Це бажання може тривати кілька тижнів після зорового контакту з об'єктом, і у багатьох випадках набуває характеру одержимості. Цей "потяг" посилюється при тривалішому спостереженні за SCP-162, і суб'єкти стають агресивними до будь-кого, хто намагається їх утримувати або видаляти від SCP-162.

Торкання SCP-162 негайно призведе до того, що кілька гачків впиваються у шкіру предмета. Це надзвичайно болісне відчуття, набагато більше, ніж від звичайних рибальських гачків. Боротьба або спроба втечі призводить до того, що суб'єкт заплутується все більше і, ймовірно, буде повністю пришпилений до поверхні SCP-162. Суб'єкт зазнає масової кровотечі, що призводить до його смерті після тривалого періоду часу. Суб'єкти, чия шкіра непрохідна для рибних гачків SCP-162, такі як SCP-1063, виявилися імунними до його ефекту примусу.

Спроба видалити суб'єкта з SCP-162 призведе до захоплення засобу для видалення чи нанесення вагомих тілесних ушкоджень тілу суб'єкта. Суб'єкти багато разів переживають "цикли", протягом яких то демонструють ознаки надзвичайного болю та просять про допомогу, то стверджують про задоволення та прохають залишити їх у спокої, навіть намагаючись захопити і втягнути до себе персонал, який намагається їх рятувати. Активація SCP-1114 в безпосередній близькості від SCP-162 виявилася ефективним засобом звільнення суб'єкта, хоча вплив примусу SCP-162 все ще залишається.