SCP-212 - Покращувач
рейтинг: +1+x
davinci1.jpg

SCP-212 оперує агента ████████

Об'єкт №: SCP-212

Клас об'єкта: Безпечний

Особливі умови зберігання: Використання SCP-212 дозволяється лише після отримання дозволу від головного медичного керівника Зони зберігання. Будь-який суб'єкт, який погодився пройти операцію за допомогою SCP-212, повинен пройти повне фізичне та психологічне обстеження до та після операції. Опір обстеження слід розглядати як підставу для ліквідації.

Весь персонал повинен знаходитись весь час на відстані не менш в 1,5 метри (5 футів) від SCP-212, окрім як протягом операцій. Озброєні охоронці мають право використати будь-які засоби для запобігання несанкціонованого доступу до SCP-212. У разі випадкового попадання під вплив SCP-212 відразу після закінчення операції вражений співробітник повинен пройти повний карантин, а також обстеження та судовий розгляд.

Опис: SCP-212 - це великий медичний прилад з трьома роботизованими руками. Руки приладу обладнані набором різноманітних медичних інструментів, хоча їх місця зберігання всередині пристрою - як і джерела живлення - доки ще не знайдено. Один і теж інструмент може з'являтись в різних руках, всього задокументовано більше 500 різних видів інструментів. Сам SCP-212 зроблений з пластику, сталі та інших подібних матеріалів. Майбутні дослідження внутрішнього складу очікуються, всі попередні спроби провести дослідження за допомогою інших автоматичних пристроїв приводять до опору з боку об'єкта, а спроби дослідити SCP-212 зусиллями інших біологічних істот закінчуються їх "поліпшуванням".

Коли поруч з об'єктом опиняється жива тканина, руки SCP-212 починають швидко рухатись, після чого вони хапають та закріплюють її. Після чого SCP-212 починає "поліпшувати" захоплену тканину. Це процес проходить дуже швидко, але SCP-212 не використовує жодного знеболюваного препарату та не запобігає втрати крові. Процес описується як "надзвичайно болісний", і в 47% випадків приводить до загибелі суб'єкта. Рани, нанесені SCP-212, зашиваються стандартними хірургічними швами та хімічним "герметиком", склад якого на теперішній час остаточно не визначений.

1221792785847.jpg
Агент █████ під час операції.
До його ока було додано кілька
ниток оптоволокна, які
було приєднано до мозку.

Зареєстровані вдосконалення включають в себе: облицювання суглобів графітом, заміну біологічних органів штучними, додавання металевих пластин до кісток, додавання нових або дублювання старих органів, заміну зубів невеликими зубчатими смужками, та багато іншого. Виявлено, що SCP-212 здатний повністю перебудувати організм. "Покращення" виявляються випадковими, та можуть виявитись згубними або навіть смертельними, наприклад, вирізанням кісткового мозку одним з суб'єктів, та заміною його гелем, який на теперішній час досліджується.

Суб'єкти, які бажають пройти операцію під SCP-212, повинні пам'ятати, що цей процес дуже інвазивний, а характер самих "покращень" не може бути передбачений.

Дивись також: Протокол покращень SCP-212