SCP-231 - Особливі вимоги до персоналу
рейтинг: +4+x
scp-heritage-v3.png

ВИ ПРИЙШЛИ СЮДИ В ПОШУКАХ СЕКРЕТНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ, ЧИ НЕ ТАК? ПРАВДА, ЦЕ ЗАХОПЛЮЄ? ЧАРІВНІСТЬ. ІНТРИГА. ТАЄМНИЦЯ. ВИ ШУКАЄТЕ ВІДПОВІДЬ. ВИ ШУКАЄТЕ НЕ В ТОМУ МІСЦІ.

scp-blank.png

Зображення видалено за наказом O5-██

Сім печаток, сім кілець, сім дівчин під Короля Багряного вінець

Об'єкт №: SCP-231-7 (Дивіться додатки SCP-231 1-6)Навколо ліжка зібрались - дурні й мудрі - всі дружно, бо навіть небо розірве дитини крик потужний.

Клас об'єкта: КетерВірні дивляться на ліс весь час, чекати Короля дано наказ. Їх ліхтарі горять в ночі, новий світ він повинен принести.

Особливі вимоги до персоналу: Згідно зі спеціальним наказом O5-██, наступний додаток слід прикріпити на початку файлу, який стосується SCP-231-7.
Дракон чекає в темряві, диханням все згубити. Герой у замку кує меч, штандарт його на вітру.
Весь персонал, який призначено на SCP-231-7, повинен чергувати місяць психологічного консультування з двома місяцями праці у Зоні. SCP-231-7 слід утримувати у невстановленому місці. Весь персонал, який призначено на SCP-231, повинен транспортуватися з зав'язаними очима з Зони-19 маршрутом, який включає в себе не менш ніж сім різних видів транспорту, у тому числі повітряний, автомобільний, підземний та ████████████. Зняття пов’язки протягом транспортування є підставою для негайної ліквідації.
Принцесу в вежі глибоко від сонця заховали. Та нареченого її ці перепони не лякали.
Персонал, який призначено на SCP-231-7, повинен пройти ретельне психологічне тестування, перш ніж бути допущеним на Зону. Допущені особи повинні мати не менше 72 балів за експертною шкалою послухання Мільграма, бути неодруженими, не мати потомства, та бути бездоганно лояльними до Фонду. Щодо персоналу відміняються звичайні психологічні перевірки супротив розладів психіки, і від персоналу класу D вимагається лише тільки мати достатні розумові здібності, щоб вони могли проводити процедуру Монтаук-110.
Євангелія від Луки 23:34.
Персонал, який виражає співчуття до тяжкого становища SCP-231-7 та/або висловлює бажання врятувати та допомогти SCP-231-7, слід переводити на інший проект без затримки. Будь-які спроби допомогти SCP-231-7 слід зупиняти ліквідацією. Співробітники, які працювали в команді утримання SCP-231-7, не зобов'язані повідомляти про це ще когось. До жодного офіційного документу не слід включати імена співробітників, яких було призначено на SCP-231-7, як і ніяка особиста справа не повинна мати згадок щодо SCP-231-7.
У масках злісних посмішок зібралися юрбою, бездушною та мертвою ордою. Їх душі затремтять від того, що будуть робити, та більш страшаться її з ліжка на волю відпустити.
Протягом праці на Зоні, працівники, яких було призначено на SCP-231-7, повинні носити шоломи з вбудованим голосовим перетворювачем, щоб зберігати у таємниці свою особистість. Співробітникам не слід знімати свою уніформу у присутності інших співробітників. Позаслужбовий час слід проводити в особистих камерах поодинці.

Шість співробітників класу D повинні кожного місяця призначатися на SCP-231-7 для проведення процедури 110-Монтаук. Суб'єкти, які винні у злочинах, пов'язаних з насильством, не допускаються до процедури через ризик випадкових летальних наслідків під час проведення процедури 110-Монтаук.

Особливі умови зберігання: Через попередні спроби втечі та самогубства суб'єкту, а також на підставі невдач процедур збереження інших SCP-231, з 1 по 6, процедури збереження були змінені до наступних: SCP-231 слід утримувати всередині звуконепроникній кімнати, поруч з якою слід помістити кімнати для шістьох співробітників класу D, яких було призначено на проведення процедури 110-Монтаук. Кімнати повинні знаходитися під повним спостереженням оператору протягом 24 годин на добу. Несправне обладнання слід негайно змінювати, використовуючи психічно захищений персонал. Двері слід замикати на магнітний замок, який може відкриватися лише тільки з дозволу керівництва та операторів. Це стосується також усіх дверей, які з'єднують кімнати співробітників класу D з суб'єктом.

SCP-231-7 повинна бути постійно прикута до лікарняного ліжка, окрім часу проведення процедури 110-Монтаук. Гідратацію суб'єкта слід проводити через крапельницю. Члени медичного персоналу, що не давали клятву Гіппократа, повинні два рази в день за допомогою живильної трубки проводити харчування суб'єкту. Ні в якому разі не дозволяється користуватися наркотичними засобами, анестетиками та іншими незатвердженими ліками.
Гончар учневі дав наказ: зроби нам, сину, сім горшків. Шість вийшли дуже гарно, а сьомий - ні як у всіх.
Процедура 110-Монтаук слід проводити не рідше ніж кожні 24 години персоналом класу D. Під час процедури 110-Монтаук щонайменш один співробітник з рівнем допуску 4/231 повинен спостерігати за проведенням процедури за допомогою камери; якщо вокалізації SCP-231-7 стануть дуже неприємними, дозволяється виключити звук. Після закінчення процедури всі співробітники класу D повинні повернутися до своїх камер, інакше будуть приведені в дію ошийники з вибухівкою.
Замовкніть місяць телепень, знімайте чорний траур. Кличе обличчя уві сні, йдуть наречені самі.
[ДАНІ ВИДАЛЕНО ЗА НАКАЗОМ O5-██ ВІД ██-██-████. ІНФОРМАЦІЮ БУЛО ПЕРЕМІЩЕНО ДО ПРИВАТНОГО ДОКУМЕНТУ 231-110-МОНТАУК. ДОСТУП ДО 231-110-МОНТАУК ОБМЕЖЕНО МЕЖАМИ ПЕРСОНАЛУ З РІВНЕМ ДОПУСКУ 4/231]

Опис: SCP-231-7 - це █████ жіночого роду віком між █ та ██ років, З [ДАНІ ВИДАЛЕНО]. Король урочисто одягнений, та наречені ждуть. А принців сім хай ще дрімають, но прапор піднімуть.
Суб'єкти SCP-231 з 1-го по 7-у були доставлені з ██████████, ██, у ході рейду поліції на склад, який належав до організації, що називала себе Дітьми Багряного Короля (дивись запис від ██-██-████ у газеті ████████████ ██████ під назвою "Поліція Накрила Сатанинську Секс-Секту, семеро було врятовано"). Через 24 години після порятунку SCP-231-1 (справжнє ім'я ████████████ ████████████) почула родову біль, та через три хвилини народила SCP-██ (█████████ ██████████), що спричинило ██████████ та мало наслідком більш ніж ███ підтверджених жертв. Співробітники Фонду негайно заволоділи іншими суб'єктами - 231-2 - 231-7, та базуючись на записах, які були знайдені у секті, з метою протидії наступним інцидентам розробили Процедуру 110-Монтаук. Сім курок, сидячи на сідалах, знесли там сім яєць, але покрала їх лисиця, та хай їм буде грець.

Додаток 231-a: Наступний стан екземплярів SCP-231.
Розбиті шість яєць, птахам вже не співати. Але вже скоро, під набат, сьомий зможе літати

  • SCP-231-1 (померла ██-██-████): Загинула під час народження SCP-██. Дивиться Звіт про втрати під час події 231-Альфа для більш докладної інформації.Родився перший - зграї птиць співали трель свою. Крики струснули небеса, їх пісні - Королю.
  • SCP-231-2 (померла ██-██-████): Загинула при спробі видалити зародок іншого SCP-██, що привело до негайних подій ██████████. Дивиться Звіт про втрати під час події 231-Браво для більш докладної інформації. Лікарським скальпелем другий родився достроково. Під тихим місяцем Король підняв багряні корогви.
  • SCP-231-3 (померла ██-██-████): Вбила себе після тривалого періоду стресу, викликаного здійсненням процедури 110-Монтаук. SCP-██ негайно спричинив подію ████████████. Дивись Звіт про витрати під час події 231-Чарлі для більш докладної інформації. Недовго третя в світі мук, і крик ніхто не чув. Хірурга ніж бере до рук, і жертву Бог набув.
  • SCP-231-4 (померла ██-██-████): Було ініційовано спробу вилікувати суб’єкт за допомогою SCP-500. Спроба пройшла успішно. Всі сліди SCP-██ були виведені з суб'єкта, однак викидень негайно спричинив подію █████████████, що привело до численних жертв, у тому числі самої SCP-231-4. Для більш докладної інформації дивиться звіт про подію 231-Делта. Четверта у серце своє встромляє той кинджал, чарівні ліки не спасуть то що Король зламав.
  • SCP-231-5 (померла ██-██-████): Неналежне виконання Процедури 110-Монтаук привело до народження SCP-██ суб'єктом SCP-231-5 через годину після проведення процедури, що спричинило подію ██████████. Для більш докладної інформації дивиться Звіт про витрати 231-Відлуння, а також Звіт про Руйнування Зони 231-Алеф. Процедура набору персоналу класу D була переглянута, щоб звести до мінімуму можливість повторного неналежного виконання Процедури 110-Монтаук. П'ятий вінець гнів звів з небес на голову ліси. Кінець гряде могутнім громом, та близяться часи.
  • SCP-231-6 (померла ██-██-████): Загинула під час спроби втечі, яку було влаштовано за сприянням агента ██████████, який через тривале спостерігання SCP-231 набув високого рівня стресу. Агент заволодів SCP-[ВИДАЛЕНО], після чого спробував використати цю зброю щоб звільнити SCP-231-6 і SCP-231-7. У наступної перестрілці Агента ██████████ було вбито, але випадковий постріл також вбив SCP-231-6. Зародок SCP-██ з SCP-231-6 народився, що привело до події ████████████. На базі цього інциденту, персонал O5 одноголосно схвалив внесення змін до політики набору персоналу. Дивись для докладної інформації Звіт про Подію 231-Фокстрот. У шосту ніч всі стіни геть - прийшло на світ дитя. Вода кипить, земля тремтить під жезлом Короля.
  • SCP-231-7: Станом на ██.██.████, SCP-231-7 успішно зберігається на Зоні ██████. Сьома течію перерве, і місяць заглушить. Смерть навіть часу принесе, коли дитя родить.

Додаток 231-b: Текст посилання від O5-██

Дорогі друзі,

Останнім часом до моєї увазі доходять чутки щодо SCP-231. Через падіння морального духу персоналу, я вирішив роз'яснити стосовно деяких найбільш важливих моментів.

  • Так, Процедура 110-Монтаук є такою жахливою, як ви чули, так, що лише персоналу класу D дозволено її виконувати. Так, вона включає в себе жорстоке [ВИДАЛЕНО].
  • Ні, призначення на SCP-231 не є перевіркою вашої лояльності до Фонду, вашої схильності до ██████████, або чогось іншого..
  • Ні, SCP-231 - це не частина покарання.
  • Так, деякі співробітники, які працювали на SCP-231, успішно покинули його за власним бажанням. Ні, не всі, хто працював на SCP-231, усуваються після залишення проекту.
  • Так, співробітники, які були призначені на SCP-231, можуть за власним бажанням отримати амнезіак класу A перед залишенням проекту. Так, їм буде впроваджена фальшива пам’ять. Ні, тут не спрацює жодний з відомих методів відновлення або виявлення помилкових спогадів. Так, серед вас є ті, хто працював на SCP-231, та не пам'ятає цього.
  • Ні, ми не відмовилися від спроб врятувати SCP-231-7, але дослідження в цієї області слід проводити з найвищою обережністю. Базуючись на тому, що кожного разу подія ████████████, пов'язана з зародком SCP-██ стає все більш потужною, існує велика вірогідність того, що подія ████████████, яку викликає SCP-231-7, може привести до кінцю світу класу XK. Ця інформація підтверджується записами, добутими у сектантів (див. документ "Сім наречених, сім печаток", SCP-231-Додаток Б)
  • Ні, ми не можемо позбавити бідну дівчину від страждань. Ні, ми не можемо просто надавати їй наркотиків. Вона повинна бути в курсі того, що відбувається протягом процедури 110-Монтаук.

Останнє зауваження: заради своєї місії Фонд творить багато огидних речей, але ця місія дуже важлива, щоб робити це заради неї. Стримування SCP-231 є одним з наших найбільш небезпечних обов'язків, ні через яку-небудь пряму загрозу до нас самих (як у випадку з SCP-682), а через небезпеку того, що наші процедури потерплять невдачу. Або ми дозволимо нашої охороні пасти через співчуття до страждань невинної, або ми дозволяємо собі стати чудовиськами, які творять жахливі дії. Просто виконуйте свою працю, а філософствування збережіть для психотерапевта.

З повагою,
O5-██
Не вірте їм, коли вони кажуть, що намагаються врятувати її. Навіщо їм це? Вони отримали саме те, що вони хотіли, і там, де вони хотіли…

Додаток 231-c: Оновлення

Здається, емоційний відгук суб'єкта на процедуру 110-Монтаук знижується, незважаючи на належне виконання, що приводить до зростання небезпеки того, що SCP-██ спричинить подію ████████████. Пропоную два варіанти:

1. Розробити нову процедуру збереження, яка викликає емоційний відгук більший, ніж від 110-Монтаук.

2. Обробляти суб'єкт SCP-231-7 амнезіаками класу A, щоб повернути їй початковий емоційний відгук. Модифікація пам'яті слід проводити під час виконання процедури 110-Монтаук, щоб врівноважити покращення настрою, яке може викликати стирання пам'яті.

Чекаю вашого рішення.
Чого шукає доктор - не знає навіть Бог. Пхикає лікар жалюгідно, забившись у куток.
Д-р ████

Додаток 231-d: Рішення
Книга Приповідок, 1:32
При першої нагоді введіть в дію варіант 2.
Їх Бог велить своїм рабам ввік очі не смикати, повергнути її у біль, ні дав їй помирати.
O5-██

Додаток 231-e: Наслідки
Книга пророка Єзекиїла, 6:14
Варіант 2 було введено в дію. Емоційний стан SCP-231-7 повернувся до 100%-ї ефективності. Після цього д-р ████ наклав на себе руки через підвищений емоційний стрес. Аналіз ефективності стримування продовжується.
Лікар дитину, яку віддав на страх та біль, пожалів, та кулю до виска собі зі ствола пустив
Д-р ██████████

Додаток 231-f: Подальший аналіз ефективності процедур стримування.
Апокаліпсис Іоанна, 18:21-24
Після деякого аналізу, я вирішив, що немає необхідності виконувати модифікацію пам'яті кожного разу, коли проводиться процедура 110-Монтаук. Насправді, є сенс збільшити час до повторного введення амнезіаку. Аналіз емоційного стану суб'єкта SCP-231-7 показує, що пік ефективності процедури 110-Монтаук приходиться між третім та четвертим виконанням процедури: судячи з усього, страх очікування подій підсилює емоційний відгук на деякий час, доки гарне знайомство з процедурою не починає зменшувати її ефективність. Я пропоную вводити амнезіак класу A кожного тижня під час процедури 110-Монтаук. Та модифікувати графік належним чином.
Її душа слабка, що винести злу долю, та зілля чистить думки, та сльози ллються знову.
Д-р ██████████