SCP-2945 - USB ██.0
rating: +2+x
22x4q0.jpg
SCP-2945

Об'єкт №: SCP-2945

Клас об'єкта: Безпечний

Особливі умови зберігання: Зберігання SCP-2945 в стандартній камері Зони 49 повністю відповідає вимогам безпеки. SCP-2945 не слід підключати до USB-сумісного джерела живлення без дозволу адміністрації Зони 49.

Опис: SCP-2945 являє собою USB-концентратор на 4 порти, що має форму гуманоїдної фігури синього кольору. Об'єкт має 4 розеткових порту A-типу, які розташовуються на ногах і руках об'єкта і з'єднуються з центральним "тулубом" за допомогою гнучких придатків. Кабель, який закінчується вилковим USB-роз'ємом, призначений для підключення до USB-сумісних джерел живлення, з'єднається з "головою" SCP-2945. На об'єкті не вказано ні фірми виробника, ні торгової марки - не рахуючи маленької написи білим шрифтом на зворотному боці тулуба SCP-2945: "USB ██.0 (Beta)".

Аномальні властивості SCP-2945 проявляються тільки тоді, коли об'єкт приєднаний до USB-сумісного джерела живлення. У такому разі, якщо до одного з USB-портів SCP-2945 увімкнути будь-який зовнішній пристрій, то на індивідууму, що зробив це, проявиться один або декілька аномальних ефектів, залежних від типу підключеного пристрою і від того, до якої саме кінцівки SCP-2945 було приєднано зовнішній пристрій. В ході випробувань було доведено, що якщо підключати за раз більше одного пристрою до SCP-2945, то одночасно можуть мати місце декілька аномальних ефектів. Аномальні ефекти припиняються після того, як всі зовнішні пристрої будуть вимкнені від SCP-2945, або якщо сам SCP-2945 буде від'єднано від джерела живлення.

Випробування SCP-2945 проводилися у камері розміром 5 x 5 x 3 метри, забезпеченою спостережною кімнатою. SCP-2945 був поміщений в камеру, і за допомогою двометрового подовженого кабелю підключений до USB-сумісного джерела живлення у наглядовій кімнаті. Співробітники класу D були проінструктовані входити в камеру с заздалегідь підготовленим електронним пристроєм, який потім по команді дослідника треба було вмикати до вказаного порту SCP-2945.

Піддослідний суб'єкт Зовнішній пристрій Використовуваний USB-порт Результат Примітка
D-6789, чоловік, 45 років (Випробовування 2945-01) Кольоровий струменевий принтер Права рука Суб'єкт продемонстрував здатність друкувати кольорові зображення на будь-якій поверхні за допомогою своєї правої руки. Передбачається, що отримані зображення є проекціями поля зору суб'єкта. Ніяких ознак якої-небудь речовини у руці випробуваного не знайдено. Останні зображення, надруковані суб'єктом, ставали все більш безбарвними і бляклими. Сам суб'єкт виглядав блідим і виснаженим і врешті-решт остаточно втратив свідомість. Експеримент було завершено, і суб'єкт був направлений на медичне обстеження1.
D-9754, чоловік, 21 рік (Випробовування 2945-03) Зарядний пристрій для мобільного телефону фірми ██████. (Суб'єкта також забезпечили 4 електронними пристроями, які можна заряджати, але при цьому він був проінструктований не підключати їх до SCP-2945.) Ліва нога Електронні пристрої починали заряджатися, коли вони торкалися до оголеної шкірі будь-якого місця ноги суб'єкта. Переривання контакту з пристроєм призводило до негайного припинення ефекту. Суб'єкт повідомляв про повільно зростаюче відчуття "відновлення сил", коли зарядний пристрій було увімкнено до SCP-2945.
D-8635, жінка, 38 років (Випробовування 2945-06) USB-флеш-накопичувач на 1 Гб із записаною на нього піснею "Cars" у виконанні Гаррі Ньюмена. Ліва рука Пісня негайно почала грати з вух суб'єкта, які стали функціонувати як динаміки. У суб'єкта з'явилася можливість управляти відтворенням пісні рухом лівої руки (стиснути/розтиснути кулак = пауза/грати пісню; зігнути великий палець = перемотування назад; зігнути вказівний палець = перемотування вперед; зігнути середній палець = збільшувати гучність; зігнути безіменний палець = зменшувати гучність; зігнути мізинець = жодного ефекту2) Суб'єкт стверджувала, що ця музика була "кращої якості, яку вона тільки чула", і пізніше висловлювала невдоволення "другосортним" звучанням звичайних звуків.
D-3233, чоловік, 26 років (Випробовування 2945-08) Миттєва цифрова фотокамера фірми ██████. Права нога У моменти, коли суб'єкт блимав, стали спостерігатися невеликі спалахи світла, що випускаються невідомим джерелом. У підошві правої ноги суб'єкта утворилася велика широка щілина, що вельми стривожило суб'єкта. Через 8 секунд з рани вийшов невеликий миттєвий знімок розміром приблизно з кредитну карту - процес його проявлення зайняв 5 секунд. Незабаром, слідом за ним були зроблені ще 9 знімків. Так само, як в тесті 2945-1, миттєві фотографії запам'ятовували поле зору суб'єкта. Коли SCP-2945 було вимкнено від джерела струму, рана миттєво зажила, не залишивши після себе шраму. Суб'єкт був відправлений на медичне обстеження. Суб'єкт описав пережитий досвід як безболісний, але дуже тривожний. Медичне обстеження не надало жодної інформації про те, як могли бути створені фотографії, однак показало значну атрофію фасції підошви. Дослідження на тему зв'язку між тканиною і матеріалом, з якого були виготовлені фотографії, тривають.
D-7366, чоловік, 34 роки (Випробовування 2945-09) USB-мікрофон; USB-веб-камера Права нога (мікрофон); Права рука (веб-камера) Суб'єкт подивився на свою праву долоню і заявив, що якимось незрозумілим чином може "бачити себе", при цьому він був явно стривожений тим, що сталося. Суб'єкт також повідомив про те, що він чує гучні звуки в своїх вухах, описавши їх як "вібрації". Після приблизно трьох хвилин суб'єкт раптово закрив свої вуха і закричав. Тест був припинений. Під час опитування D-7366 заявив, що він раптово почув скрипучий шум, який, схоже, був викликаний зворотним зв'язком через близькість суб'єкта до підключеного мікрофону. Суб'єкт сказав, що він не може пояснити як йому вдавалося бачити за допомогою своєї долоні.
D-9163, жінка, 22 роки (Випробовування 2945-10) Цифровий телевізор фірми ██████, який був приєднаний до SCP-2945 через перехідник HDMI на USB. Ліва нога Особистість суб'єкта, її поведінка і голос негайно змінилися. Піддослідна стала поводитися так, як ніби вона - американський актор Девід Хайд Пірс, який грає Найлза Крейна в серіалі Фрейзьер. Це тривало протягом 5 секунд, після чого суб'єкт різко змінилася, ставши іншою особистістю - мандрівником Беаром Ґріллзом. Суб'єкт продовжувала змінювати особистості кожні 2-5 секунд, поки SCP-2945 не був вимкнений від джерела живлення. Передбачається, що ліва нога суб'єкта викликала мимовільні "перемикання каналів", проявом чого були раптові зміни особистості. Варто також відзначити, що телевізор не показував нічого, крім "білого шуму". Під час допиту D-9163 не змогла пригадати нічого з тих подій, що трапилися з нею.

SCP-2945 був знайдений в ██████████, Вермонт, в будинку 32-річного Про█████ Свеннсона, про зникнення якого було повідомлено 21.12.20██. Сліди з друкованих зображень, які мали форму лівої стопи, стали головним доказом у розслідуванні. Сліди тяглися вниз по вулиці █████ у бік найближчого лісу, після чого різко обривалися. Також уздовж доріжки слідів були знайдені відбитки з різнокольорової невідомої речовини. Одні мали вигляд смужок розміром з кінчик пальця, а інші - відбитків правої долоні. Місцева влада провела пошукові роботи в радіусі 50 км від того місця, де кінчалися сліди; незважаючи на це, тіло Свенссона знайдено не було.

Деякі мешканці вулиці █████, на якій були виявлені сліди Свеннсона, повідомляли, що, перебуваючи на вулиці, незадовго до зникнення Свеннсона вони чули гучну музику. Крім того, Т███ ████████, близька родичка Свенсона, подавала заяву в поліцію. Вона заявляла, що Свеннсон останнім часом "дивно поводився, наче б він дізнався або побачив щось жахливе, і з ним явно твориться якась хрінь". Вона повідомила, що його лякаюча поведінка поступово ставала все більш дивною, поки він не зник.

Агент Фонду, упроваджений в місцеву поліцію, разом з групою співробітників обстежив будинок і виявив USB-концентратор у формі людської фігури, підключений до домашнього комп'ютера Свеннсона. При цьому він зазначив, що до лівої нозі об'єкта був підключений принтер. Також до концентратора був підключений мережевий модем, повністю заряджений Apple iPod і графічний планшет Wacom. Після того, як було встановлено зв'язок між підключеними пристроями, характером слідів Свеннсона і його зникненням, предмет був конфіскований Фондом, а потім, в ході подальших тестів, він був класифікований як SCP-об'єкт.