SCP-3166 - Ти навіть не уявляєш, наскільки ти самотній, Гарфілде
рейтинг: +3+x

Об'єкт №: SCP-3166

Клас об'єкта: Евклід

Особливі умови зберігання: Слід вжити розумних заходів, щоб медіафраншиза Гарфілд залишалась активною та успішною доти, доки це можливо. Будь-яким медіапроєктам Гарфілд слід надавати фінансування через підставні компанії Фонду, які працюють у галузях кінематографу та видання коміксів. Агенти, пов'язані з Paws, Inc.1 та Andrews McMeel Syndication2 повинні розміщувати цілеспрямовані меметичні агенти у вихідних коміксах з метою збереження вагомої фан-бази Гарфілда та утримання Джима Девіса він того, щоб припини працювати над коміксом.

Агенти повинні стежити за особами, які зазнають значного ризику нападу з боку SCP-3166. У разі появи об'єкта агентам слід використовувати заморожену лазанью, щоб заманити SCP-3166 якомога далі від цілі та приховати його від спостереження з боку сторонніх осіб. Після цього усіх свідків необхідно обробити амнезіаками відповідно до ступеня їх контакту з об'єктом.

Опис: SCP-3166 — це гуманоїдна істота, 2,1 метра заввишки, яка за своєю природою вважається патафізичною, і, як відомо, проявляється в періоди, коли медіафраншиза Гарфілд починає втрачати популярність. Зовнішній шар тіла SCP-3166 нагадує грубо виготовлений костюм персонажа Гарфілда, який, як показав огляд, складається із натурального котячого хутра. Однак аналіз складу SCP-3166 виявив, що його внутрішня маса повністю складається з макаронних виробів, більшою частиною з лазаньї.

Якщо критерії прояву SCP-3166 будуть виконані, він з'явиться поруч з відповідним суб'єктом, який далі іменується ціллю, і буде рухатись до своєї цілі. Цілями SCP-3166 можуть виявитись наступні суб'єкти:

  • Особи, що займають чільне місце у виробництві тих франшиз, які конкурують з франшизою Гарфілд.
  • Особи, які раніше займалися виробництвом коміксу про Гарфілда.
  • Особи, які беруть участь у пародіях на франшизу Гарфілд.
  • Критики франшизи Гарфілд.
  • Творець Гарфілда — Джим Девіс3.

Досягнувши своєї цілі, SCP-3166 спробує нанести їй тілесні ушкодження за допомогою грубої сили, використовуючи найближчі предмети, а потім примусово нагодувати лазаньєю, яку він буде добувати зі свого тіла. Під час цього процесу SCP-3166 буде видавати звуки нявкання, муркотіння та вереску, подібні до звуків від надзвичайно схвильованого кота. Лазанья, що не є частиною SCP-3166, виявилася ефективною формою приманки для об'єкта, оскільки, побачивши її, SCP-3166 відмовиться від своєї початкової мети та замість неї спробує з'їсти ці макаронні вироби.

SCP-3166 вперше проявився 23.10.1989 в чиказьких офісах United Media, які на той час були видавцями коміксів про Гарфілда. Після своєї появи SCP-3166 зі збентеженим та тривожним виглядом блукав кабінетами, а потім, коли охоронці спробували його затримати, почав нападати на усіх присутніх. Через 20 хвилин об'єкт зник. Агенти Фонду, яки прибули на місце події, провели обробку свідків амнезіаками.

Протягом наступного тижня подібні події відбувалися в офісах United Media по всій країні, та закінчились 29.10.1989. Після цієї дати SCP-3166 змінив свою поведінку на теперішню. За додатковими даними стосовно пробудження патафізичної сутності дивіться тиждень коміксів про Гарфілда, що починається з 23.10.1989 у додатковому документі 3166-1. Особи, які займались виробництвом коміксів Гарфілд, стверджували, що не пам'ятають про роботу над стрічками у цей тиждень. Усі дослідники, які працюють над утриманням SCP-3166, повинні ознайомитися з цим матеріалом.

Додаток 3166-1: Під час останнього прояву SCP-3166 агентом Мюллером були добуті зразки тканин з об'єкта, завдяки чому вдалось провести генетичний аналіз м'яса з лазаньї. Аналіз показав, що воно генетично ідентичне творцю Гарфілда Джиму Девісу. Значення цієї інформації наразі залишається незрозумілим. Однак, під час спостереження за паном Девісом групами стримування, він скаржився на сильні укуси комарів вночі. Слід зазначити, що це безпосередньо передувало прояву SCP-3166.