SCP-3396 - Ефірний паразит
рейтинг: +3+x
valley.jpeg

Долина Смерті поблизу кордону Зони Відчуження 3396. Зверніть увагу на знебарвлення, викликане впливом виділень SCP-3396 у місцевому середовищі.

Об'єкт №: SCP-3396

Клас аномалії: Тіамат1

Рівень загрози: ● Чорний

Заходи зі стратегічної протидії: У зв'язку зі швидкістю фізичної та метафізичної передачі зараженні SCP-3396, на сьогодні неможливо досягти повного стримування.

Права на Зону Відчуження 3396, де розташований центральний нексус SCP-3396, наразі оскаржують численні організації (включаючи Глобальну Окультну Коаліцію, Організацію Об'єднаних Націй та Відділ Незвичайних Подій США), через що вона була оголошена нейтральною демілітаризованою зоною для запобігання глобальній війні та сценарію "Зірвана Вуаль".

Головним пріоритетом має лишатися ізоляція всіх сутностей SCP-3396-01, щоб обмежити вплив на цивільне суспільство та запобігти подальшому поширенню серед нього зараження SCP-3396. Кожну захоплену особину слід зберігати у камері для небезпечних біоформ класу 4, посиленій антитауматургічним рунним сплавом Атлас-структури.

У разі зараження 15% населення Землі, див. документ 3396-БІЛОСНІЖНИЙ щодо вказівок з евакуації персоналу, розташування регіональних карантинних закладів та подальших змін до основної директиви Фонду.

Опис: SCP-3396 являє собою позапросторову сутність Категорії 4, що існує як сукупність фізично і метафізично мутагенних симбіонтів, якими наразі вражено приблизно 6% світової популяції.

Центральний нексус SCP-3396 розташований приблизно в 75 кілометрах на південний схід від Долини Смерті в пустелі Мохаве. Він виглядає, як масивна, можливо біологічна структура, що має як ознаки як дерева, так і комахи, висотою 27 метрів і шириною 23 метри між кінцями найдовших гілок. Ця первинна метаформа, як правило, має синьо-зелений колір, хоча відзначені зміни забарвлення аж до того, що різні спостерігачі в один і той же час можуть бачити різні кольори. Цей центральний нексус виділяє з численних отворів у своїх первинних стовбурах і гілках блакитно-зелену рідину, яка накопичується у неглибокому резервуарі біля його основи. SCP-3396 в цілому вибірково матеріальний і не може нормально взаємодіяти з фізичними об'єктами або електромагнітним випромінюванням: це зробило неможливим звичайне, нетауматургічне тестування та дослідження.

Фізичний вплив SCP-3396 або його виділень на біологічні організми призводить до різких змін їх фізичних і метафізичних властивостей. Ці ефекти є непередбачуваними та можуть дуже змінюватися, хоча у всіх випадках існує невелика кількість спільних рис.

В уражених SCP-3396 біологічних організмів (далі SCP-3396-01) розвиваються додаткові органи і тканини невідомого призначення, які швидко метастазують по всім порожнинам тіла. Ці тканини мають блакитно-зелене забарвлення і не взаємодіють з фізичною речовиною або енергією, як це було б очікувано для звичайної речовини, що дозволяє висловити припущення, що вони мають тауматургічну або небаріонну будову. Вирости SCP-3396 можуть виникати на поверхні тіла, але в будь-якому випадку присутні всередині нього. Утворені внутрішніми розростаннями SCP-3396 органи, пухлини, пухирці та пасма неможливо вилучити хірургічними засобами, оскільки вони не можуть фізично взаємодіяти з хірургічними інструментами або методами.

У людей, мутованих внаслідок зараження SCP-3396, зазвичай відбуваються значні фізіологічні зміни (як і в будь-якому іншому ураженому організмі), але психологічні зміни спостерігаються нечасто, особистість і спогади суб'єктів зберігаються, а розумові здібності в деяких випадках навіть посилюються. Це в поєднанні з аномальними можливостями, наданими зараженням SCP-3396, робить людські особини SCP-3396-01 надзвичайно небезпечними.

Додаток 3396-01 – Приклади ефектів впливу і зараження SCP-3396.

Підослідний Метод впливу Результати
Особина Pogona barbata (бородата ящірка), самець Одна крапля рідини SCP-3396 нанесена на верхню частину голови Протягом 3 годин піддослідний стрімко збільшувався, досягши довжини 25 метрів і ваги приблизно 5000 кілограмів. Особина зазнала значних структурних змін, включаючи розширення кінцівок, плямисту і пористу поверхневу текстуру, а також безліч великих отворів на спині, які постійно випускали суміш спор та різних токсичних газів. Особина стала спокійною до млявості і не реагувала на обстеження. У зразках шкіри виявилися генетичні риси, надзвичайно подібні, хоча й не ідентичні, до різноманітних видів грибів, у тому числі мухоморів Amanita bisporigera та Amanita phalloides і Claviceps purpurea (ріжків).
Одна особина Canis lupus familiaris (собака), золотистий ретривер, самець 4 кубічні сантиметри рідини SCP-3396 введено за допомогою ін'єкції Протягом приблизно 2 годин у піддослідного випало все хутро і розвилися рогоподібні структури, нерівномірно розташовані по всьому тілу. Під час вівісекції було виявлено органи і тканини SCP-3396 по всьому тілу суб'єкта. Вівісекція не призвела до загибелі піддослідного, оскільки будь-які отримані в результаті процедури пошкодження швидко регенеруються. Поведінка піддослідного не змінилася.
Людина, жінка, 28 років Рідину SCP-3396 нанесено на шкіру внизу передпліччя Рідина швидко всмокталася до шкіри піддослідної. Негайних фізичних змін не відзначено. На питання щодо можливих змін настрою або відчуттів піддослідна відповіла: "Я розумію силу вогню". Після цього в руках піддослідної з'явилася надзвичайно велика кількість гармат системи Гатлінга, за допомогою яких вона обстріляла персонал Фонду і порушила умови зберігання. Після контратаки сил безпеки Фонду тіло піддослідної почало з бурхливими вибухами розпадатися на частини, що не завдало шкоди самій піддослідній, але призвело до значного руйнування тестових приміщень і полегшило втечу. Особина продовжувала фрагментуватися, вибухати і регенеруватись після отримання пошкоджень, використовуючи в якості потужної осколочної зброї свої фрагменти, що левітували навколо її центрального тіла. Зафіксовано 37 жертв. Подальші дослідження проводяться у зміцнених камерах.
Людина, чоловік, 42 роки Суб'єкту наказано вдихати випаровування рідини SCP-3396. Ніяких негайних ефектів протягом 3 годин не відбувалося, після чого у тестовій камері з'явилися чотири точні копії піддослідні. Всі п'ятеро одночасно промовили: "Тільки такі бовдури, як ви, ставляться до благословення чарів, як до прокляття". П'ять сутностей взялися за руки і фізично злилися у один масивний нелюдський організм з десятьма руками з різних боків недиференційованої маси і десятками левітуючих структур у вигляді відокремлених долонь, кожна з оком посеред долоні. У камері з'явилася велика кількість води, що почала з силою крутитися, приховавши біоформу з поля зору. Після цього рідина розлилася по підлозі камери; згодом було визначено, що це неаномальна морська вода. Місцезнаходження особин наразі невідоме.

Не виявлено жодної спостережуваної закономірності у змінах, які викликає SCP-3396, але ці зміни зазвичай призводять до виникнення аномальних властивостей і можливості завдання значного руйнівного впливу. Ці фактори призвели до численних порушень стримування SCP-3396-01, незважаючи на постійне укріплення камер зберігання.

Хоча фізичне обстеження SCP-3396 виявилося неможливим, таумічне сканування дало єдиний значимий результат. Замість стандартних показників концептуальної енергії та таумічного потенціалу, прототипні таумічні сканери Фонду при кожному скануванні незмінно виводять на екрани слово "ПРОЦВІТАТИ" на випадковій мові. Значення цього не з'ясоване.

Жодного способу зв'язку з SCP-3396 і жодного методу усунення його впливу не виявлено.

Поточний стан: SCP-3396 був випадково виявлений під час археологічних розкопок. Всі присутні при цьому члени дослідницької групи перетворилися на особин SCP-3396-01 і активно працювали, щоб повністю розкрити SCP-3396 за лічені дні. Фонд не був вчасно повідомлений, щоб запобігти поверненню цих інфікованих до населених пунктів, внаслідок чого вплив SCP-3396 нестримно поширився. На сьогодні зусилля Фонду з утримання спрямовані на таємне відстеження і затримання всіх особин SCP-3396-01, а також на встановлення контролю над центральною зоною SCP-3396, що активно оскаржується низкою організацій і світових держав.

Поява SCP-3396 розпочала безпрецедентні зміни у глобальному суспільстві, незважаючи на контррозвідувальну діяльність Фонду. Особини SCP-3396-01, що лишилися вільними, використовують свої новостворені аномальні здібності для різноманітних цілей, включаючи вбивства, ненасильницькі злочини, масові викорінення певних хвороб та ініціативи з покращення громадського добробуту. Хоча Фонд підтримує видимість контролю над глобальними засобами масової інформації і до сих пір здатний обмежити поширення знань про SCP-3396-01 серед цивільних, подальше зараження SCP-3396 триває. Як наслідок, SCP-3396-01 вийшли за межі впливу Фонду. Кілька груп особливого інтересу, включаючи Глобальну Окультну Коаліцію, Долоню Змія та інші, заволоділи особинами SCP-3396-01 і почали використовувати їх для власних цілей, умисно сприяючи подальшому зараженню серед своїх лав.

У випадку повного виходу SCP-3396 за межі контролю Фонду і початку Сценарію Класу TPK (різке поширення тауматургії), вступить в дію послідовність 3396-БІЛОСНІЖНИЙ, і Фонд вживе необхідних заходів для забезпечення безпеки людства.