SCP-505-KO - Шкільний ранець
рейтинг: +3+x
%E3%82%B9%E3%82%BF%E3%83%B3%E3%83%80%E3%83%BC%E3%83%89%E3%83%BB%E3%83%A9%E3%83%B3%E3%83%89%E3%82%BB%E3%83%AB.jpg

SCP-505-KO

Об'єкт №: SCP-505-KO

Клас об'єкта: Безпечний

Особливі умови зберігання: На даний час SCP-505-KO не потребує особливих умов зберігання. Він використовується в якості джерела продуктів харчування для суб'єктів D-Класу в Зоні-█.

Опис: SCP-505-KO являє собою нормальний на вигляд randoseru (шкільний ранець у японському стилі). На дні ранця просочується невелика кількість крові. При перевертанні ранця догори дном у зачиненому стані призводить до того, що він відчиняється, і з нього випадають різноманітні частини людського тіла. Тести ДНК показали, що ці частини належать різним особам. Серед частин, що випадають з ранця, присутні голови, кінцівки, статеві органи, нутрощі тощо. Під час недавнього тестування семикратне повторення цієї процедури дозволило отримати достатньо частин тіла, щоб майже повністю зібрати людське тіло. Тіла не мають помітних ознак розкладання, також присутні як чоловічі, так і жіночі тіла. Тип не менш, телеметричні аналізи показали, що вік жодної з частин тіл, очевидно, не сягає більше 20 років.

SCP-505-KO був виявлений на місці здійснення вбивства викраденої людини у Японії в 20██ році.

Додаток: Пропозиція

Можна використовувати SCP-505-KO з користю. Прив'яжіть його до поворотного пристрою і включіть на постійне обертання. Теоретично, таким чином можна отримати нескінченну кількість тваринного білка. Це може суттєво знизити витрати на придбання продуктів харчування для D-класу. ~ Спеціаліст зі стримування █████████

Затверджено. Тим не менш, █████████ має пройти психіатричну експертизу. З огляду на її результати, вона буде оброблена амнезіаками Класу A чи C, або ж ліквідована. ~ Директор Зони █.