SCP-6000 – Змій, Мус та Бібліотека Мандрівників
рейтинг: +5+x

4/6000 ПОТРІБЕН 4/6000
РІВЕНЬ ДОПУСКУ
classified-bar.svg
classified-bar.svg
classified-bar.svg
classified-bar.svg
classified-bar.svg
classified-bar.svg
Об'єкт №: SCP-6000
КЕТЕР

6k.jpg

SCP-6000 та SCP-6000-A.

bubble3.png

SCP-6000, фотографія зсередини.

ОСОБЛИВІ УМОВИ ЗДЕРЖУВАННЯ: Поточні заходи стосовно SCP-6000 полягають у прихованні його існування будь-якими необхідними методами. Ресурси Фонду, як організації відповідальної за інформаційний напрямок Проєкта ЧЕРГА, мають в першу чергу направлятися на дезінформацію та приховування, поки розробляється рішення постійного стримання або знищення. Будь-які сторонні особи, які намагаються до зони відчуження SCP-6000, повинні жорстоко відганятися. Більш детальну інформацію щодо стримування можна знайти у додатку 6000.3.

ОПИС: SCP-6000 — це масивне просторове викривлення з центром за координатами 2° 9' 47.1816'' південної широти та 55° 7' 35.9328 західної довготи, що відповідають амазонському тропічному лісу, що в Бразилії. Об'єкт є найбільшим з відомих Фонду транспортним проходом класу W, більш відомим як Шлях. Наразі протяжність SCP-6000 складає 19 кілометрів від північного сходу до південного заходу. Область, що безпосередньо уражена присутністю об'єкта значно більша й навколо неї встановлено тимчасовий охоронюваний периметр діаметром 8 кілометрів, позначений як Зона відчуження.

smallsnek.jpg
SCP-6000-A великим планом. Наведіть курсор, щоб збільшити.

SCP-6000 розростається нестабільними темпами. Його наявність негативно впливає на рослинність та тварин в межах зони відчуження. Сила цього ефекту (разом із розміром самої Зони відчуження) збільшується пропорцйно до розміру SCP-6000.

SCP-6000-A — це живий напівофідний організм, виявлений в зоні відчуження під час первинної розвідки SCP-6000 (див. Додаток 6000.2). Його знайшли в коматозному стані, оточеним людськими трупами. Зв'язок між SCP-6000-A з SCP-6000 розслідується (див. Додаток).

SCP-6000 пов'язує базову реальність з позапросторовою локацією відомою як Бібліотека Мандрівників. Вперше вона була виявлена Фондом у 1955 році, але наявна інформація стверджує, що вона грала вирішальну роль в розвитку людської цивілізації, принаймні з початку письмової історії (див. Додаток 6000.1).

SCP-6000 вперше виник 21 грудня 2030 року в день літнього сонцестояння. Супутникові світлини тропічних лісів Амазонки у реальному часі показали значну візуальну аномалію й для огляду місцевості була розгорнута розвідгрупа.

Додаток 6000.1

ІНСТРУКТАЖ З БІБЛІОТЕКИ МАНДРІВНИКІВ

library.png

Nx-001, близько 1955 року. Світлину незначною мірою пошкоджено.

Бібліотека Мандрівників, позначена як Nx-001, є позапросторовим Y-простором, що складається з велетенської бібліотеки нез'ясованих розмірів та меж, що містить потенційно нескінченну кількість книг, трактатів, есе та інших форм медіа та знань. Її колекція нібито охоплює усі знання, однак з особливим акцентом на елементи тавматургії та чаклунства. Фондові відомо про Бібліотеку з 1955 року, коли Група Особливого Інтересу відома як Долоня Змія ненавмисно розкрила це місце агентам.

Бібліотека підтримується Бібліотекарями — істотами різних форм та розмірів, однак, як правило, значно модифікованими гуманоїдами, які спеціалізуються на обслуговуванні та захисті Nx-001. Ті, хто порушує її правила, підлягають перетворенню у Бібліотекарів задля відпрацювання свого боргу. Така доля спіткала низку співробітників Фонду.

Nx-001 тісно пов'язана з ГОІ-014 — Долонею Змія. Долоня, як відомо, використовує Бібліотеку у якості місця зустрічі та перевалки для операцій через відносну захищеність та безпечність локації. Сили Фонду та ГОК здійснили численні спроби потрапити до Бібліотеки, однак майже всі з них не мали успіху.

Фондові, разом з ГОК та Повстанцями Хаосу, спочатку було заборонено відвідувати Бібліотеку через її думку щодо тих, хто намагається придушити ненормальне, але в останні роки вона послабила цю позицію. Директорка Зони 19 Тілда Мус, як колишня істота синього типу, мала значний досвід роботи з Бібліотекою Мандрівників та Долонею Змія, тому провела кілька тематичних інструктажів з безпеки.

Додаток 6000.2

ПЕРШІ КОНТАКТИ

ЗВІТ ПРО НАДЗВИЧАЙНІ ПОДІЇ

bubble4.png

SCP-6000 — вид зверху.

ЛОКАЦІЯ: Амазонська низовина, Бразилія (2° 9' 47.1816'' південної широти та 55° 7' 35.9328'' західної довготи)

СТАТУС: Триває

ЧАС: 11:49 (за місцевим часом) 21 грудня — сьогодні

КЛАС ПОРУШЕННЯ: Кенек

ПІДСУМКИ ПОДІЙ: Значна візуально-просторова аномалія довжиною 0.5 кілометрів, що нагадує переливчастий просторовий "розрив". Навколишні флора і фауна змінилися свою форму, колір, склад та розміри; ефект посилюється в міру наближення до аномалії. Візуальне спостереження з дальньої дистанції припускає, що це Шлях, який веде до Бібліотеки, але значно більший, ніж будь-який з виявлених раніше — необхідне фізичне підтвердження. Пропоную відправити команду негайного стримання та спеціалізований загін МОГ Сігма-3.

ДОПОВНЕННЯ: Знаєте, а це дійсно прекрасно.

forest2.png

Загін ЧИКАГО.

Зв'язок з розвідгрупою з трьох осіб перервався після цієї трансмісії. Рятувально-стримувальна группа та бойовий загін Сігма-3 ("Бібліографи") були негайно направлені на місце подій. Вони виявили обладнання та провізію групи спостереження, але нікого з трьох осіб виявити не вдалося. Сліди, що йшли від цього місця, вказували на те, що вони увійшли до області, що нині є Зоною відчуження.

Під час пошуку зниклої розвідгрупи персонал виявив трупи дванадцяти невідомих осіб одягнених у мантії, що знаходилися біля підніжжя тавматургічного ритуального кола. У його центрі знаходився SCP-6000-A, який згорнувся калачиком та перебував у коматозному стані. Істота була негайно доправлена повітрям до камери стримування в Установу 57.

Тим часом один з бойових загонів було споряджено для експедиції в SCP-6000. Завдяки своєму значному досвіду роботи з Nx-001, Шляхами та Долонею Змія, директорка Мус була направлена з Установи 57, де вона перебувала з адміністративним візитом, для супроводу бойового загону.

Раптова неспровокована ворожість з боку Nx-001 і перетворення розвідгрупи на Бібліотекарів, що є покаранням, яке зазвичай призначається за серйозні порушення законів Nx-001, змусила наступного дня скликати екстрене засідання Ради в той час, як МОГ Дельта-45 підтримувала охоронюваний периметр навколо SCP-6000.

Чикаго-Один (агент Адам Макміллан) та Чикаго-Два (директорка Тильда Мус) були евакуйовані до Установи 57, спеціально створений організаційний заклад для стримування SCP-6000.

Додаток 6000.3

ЗАХОДИ З СТРИМУВАННЯ

Через свою відносну географічну віддаленість, загроза не була настільки значною, наскільки могла б бути, одначе можлива небезпека перманентного Шляху класу W таких розмірів на Землі була серйозною. 23 грудня SCPOVERCOM, у той час відома як Командування Наглядачів, санкціонували першу серію протоколів стримування та пом'якшення наслідків для локального стримування SCP-6000. Вони були об'єднані у проєкт ЧЕРГА.

  • Позначення Установи 57 як офіційного закладу зі стримування SCP-6000.
  • Спорудження огорожі навколо Зони відчуження для ізоляції від диких тварин і мандрівників.
  • Реквізиція ресурсів для довгострокового вивчення SCP-6000.
  • Арешт відомих осередків ГОІ-14, Долоня Змія.
  • Дозвіл членам МОГ Сигма-3 на агресивний пошук засобів боротьби з Nx-001.

Незадовго після цього, SCP-6000-A відійшов від коматозного стану під час попереднього медичного огляду в Установі 57. Він відразу напав на співробітників, однак його були швидко знешкоджено охоронцями.

Перебуваючи на стримуванні SCP-6000-A багаторазово згадував Бібліотеку Мандрівників та Долоню Змія. Завдяки своєму статусу старшого співробітника з найзначнішим досвідом роботи із Nx-001, директорка Мус була вповноважена проводити слідчі допити у супроводі озброєної охорони, аби спробувати отримати інформацію з цього приводу.

Додаток 6000.4

РЕАГУВАННЯ ЧЕРГИ

За пропозицією SCP-6000-A та відповідно до проєкту ЧЕРГА, 27 грудня 2030 року SCPOVERCOM ухвалив операцію ЧОРНА-ЗІРКА для МОГ по усьому світу, аби здійснити одночасні набіги на відомі штаб-квартири значних осередків Долоні Змія. 28 грудня операція ЧОРНА-ЗІРКА була успішно проведена.

Усі п'ятдесят сім схованок, у яких провели обшук, були порожніми та не містили у собі членів або матеріалів ГОІ-014. У тридцяти з них проходи класу W були й залишаються активними та ведуть до тієї ж секції Nx-001, що і SCP-6000. Судячи з усього, Долоня Змія цілковито покинула планету, лишивши активні Шляхи по усій земній кулі.

На цей момент SCP-6000 розширився до 1 кілометра впоперек, а Зона відчуження збільшилася до 3 кілометрів. Директорку Тільду Мус попрохали підготувати заяву з детальним описом її думок стосовно ситуації для Ради О5.

Директорка Мус тимчасово звільнена від своїх обов'язків у Зоні 19 для консультування з мір стримання SCP-6000 в Установі 57.

Додаток 6000.5

СПРОБИ ЧЕРГИ ЗІ СТРИМУВАННЯ

19 січня в Установі 57 було поспіхом сформовано комітет з інцидентів.

Скорочений журнал ЧЕРГИ зі спроб стримування

Запропонований метод
Використання вогнепальної та вогневої зброї, по типу вогнеметів, для спалювання дерев уражених SCP-6000.
Результати
Постраждалі дерева в Зоні відчуження виявилися стійкими до теплової зброї, швидко відновлюючи усі пошкоджені матеріали.

Запропонований метод
Вистрілити високопотужною вибухівкою в SCP-6000.
Результати
Вибухівка багаторазово не спрацювала після перетину переходу до Nx-001.

Запропонований метод
Налаштувати Матрицю Атрея — супутникову систему ЯРС , на повну потужність.
Результати
SCP-6000 та Зона відчуження не зазнали змін.

[34 записи пропущено]

Додаток 6000.6

ВКЛЮЧЕННЯ ГОК

Згідно зі словами SCP-6000-A, було проведено голосування з приводу того, чи необхідно розсекретити дані про SCP-6000, поточне становище та проєкт ЧЕРГА представникам Глобальної Окультної Коаліції Організації Об'єднаних Націй в обмін на допомогу у локалізації або усуненні аномалії.

Дипломатичні агенти були направлені до оперативного штабу ГОК в Німеччині для заздалегідь призначеної зустрічі, з матеріалами зодо SCP-6000 та пов'язаних з ним суб'єктів. Після обговоренні офіційні особи ГОК підписали заяву, що свідчить про їхню зацікавлення в розширенні проєкту ЧЕРГА до спільної ініціативи.

Протягом наступних днів співробітників ГОК з відділів ФІЗИКА, ПСИХІКА та ПТОЛЕМЕЙ було перевезено до Установи 57 для допомоги у дослідженні та стримуванні SCP-6000, що збільшився до 2 кілометрів впоперек. Через безпрецедентну невдачу бойового загону ЧИКАГО, Рада О5 та Командування ГОК санкціонували місію ударного загону ГОК 9842 "Кримінальна справа" на виконання швидкого та точного удару, аби спробувати отримати доступ до Бібліотеки Мандрівників та з'ясувати ситуацію зсередини.

Після зникнення сигналу від ГАВАНІ, SCP-6000 почав швидко розростатися, збільшившись майже до 3 кілометри протягом двох годин. Почався розгляд рішення Фонду — ГЛИБОКИЙ-КОЛОДЯЗЬ.

Додаток 6000.7

ПАДІННЯ ЗАВІСИ

Після операції ГАВАНЬ з SCP-6000 та усіх інших Шляхів почали транслюватися декілька радіопередач, виявлених під час операції ЧОРНА-ЗІРКА на різних частотах. Повідомлення, яке містилося у ньому, було записане тим самим жіночим шиплячим голосом та повторювало точні координати епіцентру SCP-6000 й фразу "Сад є оселею Змія".

Через кілька годин світова спільнота виявила сигнал, який почав швидко привертати увагу в Інтернеті та засобах масової інформації, попри значні зусилля Фонду з перешкоджання його обговорення.

ВатажокБандиЕтагон 29.01.2031 (Ср) 23:50:12 #4912039

Агов, люд, чи бачили ви фотки з Бразилії? MSM, певно, отримають це й зачистять згадки про це, але це ж божевілля. Поняття зеленого не маю, що, дідько, коїться в Амазонці, але на світлинах вона виглядає як велика нафтова пляма.

Це по-своєму красиво.

WSJ.

The Wall Street Journal Magazine

АМАЗОНСЬКА АНОМАЛІЯ

АкртичнийОбід 01.02.2031 (Вт) 23:50:12 #597104

»534850 (OP) Еге ж, виявляється я не схиблений. Мої друзі теж чули це на своїх автомобільних радіо та аматорських радіочастотах. Жіночий голос, який, ніби гугняво, повторював числа — координати, я гадаю, — та слова "Сад є оселею Змія". Звучить якось біблійно, може то якийсь шифр?

А ось найцікавіше — якщо ви відкриєте Google Earth, або щось подібне, аби пробити координати, то усе буде ок, ніц не видно. Однак, якщо скористатися "чорними ходами" аби вийти на розтикані навколо камери спостереження за дикою природою…

Одразу після цього їх вимкнули, але мені вдалося зберегти це зображення. Я вже почав гадати, чи не відправитись мені туди. Воно, певно, велике.

theguardian

guardian.co.uk

БРАЗИЛІЯ ПІД ЛОКДАУНОМ

Спроби стримування просто сприяли переконанню людей у тіньовій змові й зрештою призвели до того, що кілька людей протягом наступних тижнів спробували дістатися до Зони відчуження пішки. Доки людей оброблювали амнезіаками, рух навколо SCP-6000 продовжував стрімко зростати.

Обізнаність світової спільноти про існування SCP-6000, здавалося, різко прискорила його зростання. Протягом наступних годин він розширився до майже 6 км впоперек без будь-яких ознак зупинки. Розглядаються тактичні ядерні рішення від ГОК.

Окрім цього, 21 січня агент Макміллан не з'явився на декілька брифінгів та зустрічей ЧЕРГИ. Обшук його кімнати в Установі 57 виявив тавматургічне ритуальне коло, намальоване на підлозі. На кадрах з камер спостереження видно, що він напередодні витратив годину на його створення, перед тим як провести ритуал з невідомою метою2 та зник зі своєї кімнати о 7:55 за місцевим часом. Запис з камер спостереження з Зони відчуження показав раптовий спалах світла у той же самий час й проблиск агента Макміллана, що рухався крізь листя, ймовірно в бік SCP-6000.

Наступна записка, всередині заклеєного конверту, адресована директорці Муз лишилася у його кімнаті.

Додаток 6000.8

ПОТОЧНІ ЗАХОДИ З СТРИМУВАННЯ

У зв'язку з безперцедентним падінням протоколу "Завіса" та подальшої реакції Nx-001 на це, увесь Амазонський басейн було поміщено під карантин та переведено під юрисдикцію Фонду/ГОК у рамках проєкту ЧЕРГА. SCP-6000 збільшився в довжину до 13 кілометрів, а швидкість його розростання підвищилася.

Наразі розробляються плани для сценарію класу BM — "Зірваний маскарад".