SCP-643 - Смачний шоколад
rating: +3+x
643.jpg

SCP-643, тимчасово вилучені з холодильної камери. Температура у приміщенні становить 7°C.

Об’єкт №: SCP-643

Клас об’єкта: Безпечний

Особливі умови зберігання: SCP-643 слід зберігати у холодильній камері крила для об'єктів класу Безпечний Зони-77. Температура середовища, в якому знаходиться SCP-643, ніколи не повинна перевищувати 10°С. Будь-яка обставина, що призводить до підвищення температури над цим пороговим значенням, повинна розглядатися як потенційний провал зберігання. Персонал, що обслуговує SCP-643 або виконує тестування з його рідкою формою, зобов'язаний використовувати біозахисний костюм, обладнаний автономним дихальним апаратом.

Опис: SCP-643 - це спільне позначення 79 шоколадних цукерок. Окремі екземпляри SCP-643 не мають помітних зовнішніх відмінностей від звичайних шоколадних цукерок і в середньому важать від 100 до 160 грамів. Екземпляри SCP-643 мають температуру плавлення 15°С, що значно нижче, ніж у звичайного шоколаду.

Після переходу будь-якої кількості SCP-643 до рідкого стану проявляються його аномальні властивості. У рідкому стані SCP-643 стає дуже мобільним і рухається до найближчого їстівного продукту. Знайшовши такий продукт, SCP-643 покриває собою максимально можливу його площу. Будь-який продукт, покритий SCP-643, починає виділяти сильний приємний аромат. Організми, що споживають SCP-643, далі позначаються як SCP-643-1. Екземпляри SCP-643-1 матимуть таку ж привабливість, як будь-які їстівні речовини, покриті SCP-643. Слід мати на увазі, що екземпляри SCP-643-1 не покриваються SCP-643, який перетравлюється звичайним чином. Будь-який організм, який бачить екземпляр SCP-643-1, намагатиметься їсти його незалежно від попередніх відносин. Організми, яким вдалося відкусити частину від екземпляра SCP-643-1, описують цей процес, як дуже приємний.

SCP-643 був вилучений з морозильної камери, розташованої в пекарні у Джексонвіллі, штат Флорида, коли поліція заарештувала трьох її співробітників за акти канібалізму, вчинені проти співробітників та деяких клієнтів пекарні. Агенти, заслані до поліції, виявили, що причиною інциденту став SCP-643, і вилучили 79 його екземплярів з хлібобулочних виробів. Свідки були оброблені амнезіаком класу C, а ██.██.1978 року SCP-643 був класифікований як Безпечний.

Додаток: Фрагмент інтерв'ю 643-A

Опитуваний: D-4312

Інтерв'юер: Доктор Б███

Передмова: D-4312 намагався з'їсти D-1122, коли та знаходилася під впливом SCP-643.

<Початок стенограми>

Доктор Б███: …то що ж змусило вас напасти на неї?

D-4312: Мужик, я нічого вдіяти не міг… вона так смачно пахла, це мені нагадала ті фігню, що мама для мене пекла.

Доктор Б███: І вам не здалося, що їсти іншу людину якось неправильно?

D-4312: Та здалося, але це виглядало якось… інакше. Ну, типу, нормально буде з'їсти трошки, бо воно ж так смачно пахнуло. Я просто хотів скуштувати на смак.

Доктор Б███: Якщо ви "просто хотіли скуштувати на смак", то чому ви продовжували їсти D-1122 після того, як вона померла?

D-4312: Ну, коли я скуштував, виявилося, що це смачно. Типу як смачніше за всю смакоту. Мені просто хотілося ще і ще і ще… (D-4312 D-4312 продовжує повторювати цю фразу приблизно ██ хвилин).

<Кінець стенограми>

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License