SCP-666-J - Навички водіння доктора Джеральда
2j13ghv.jpg

Д-ру Джеральду наказали доставити співробітників класу D на звичайному шкільному автобусі до найближчого закладу. Він якимось чином зміг перетворити це на гонку на знищення.

2untsep.jpg

Дідько, як він зміг це зробити зі звичайним електричним сеґвеєм?

rating: +1+x

Об'єкт №: SCP-666-J

Клас об'єкта: Евклід

Особливі умови зберігання: На будь-якому транспортному засобі, яким керує д-р Джеральд, дозволяється знаходитися тільки самому д-ру Джеральду та співробітникам класу D. У разі, якщо д-р Джеральд керує якимось транспортним засобом, слід підготувати стільки мішків для трупів, скільки пасажирів на тому транспортному засобі за винятком самого д-ра Джеральда. Крім того, медичні бригади повинні бути напоготові у разі якщо д-р Джеральд їде через населену територію або через будь-яке потенційне небезпечне середовище (такі як атомна електростанція або завод з хімічної переробки).

Опис: Будь-який суб'єкт, що їде на будь-якому транспортному засобі, яким керує д-р Джеральд, обов'язково загине. Тестування показало, що навіть якщо суб'єкту вдасться втекти з транспортного засобу, яким керував Джеральд, він все одно приречений: такі суб'єкти, як правило, протягом декількох наступних хвилин стикаються з іншим рухомим транспортом. Сам д-р Джеральд, як це не дивно, завжди виживає, які б жахи не відбувались навколо його транспортного засобу.

April_27,_2014_Vilonia_tornado_aerial_damage.jpg

Результат того, що д-р Джеральд проїхав через містечко [ВИДАЛЕНО] на мопеді.

Крім того, всі потенційно небезпечні об'єкти стають більш небезпечними, якщо він їде в їх безпосередній близькості. Ножі проникають глибше, ніж дозволяє їх гострота, звичайні доброякісні нафтові танкери стають рухомими бомбами, які будуть детонувати від найменшого дотику, будівлі втрачають будь-яку значну міцність, а пішоходи гублять усякий інстинкт самозбереження, кидаючись під колеса. Навіть проста поїздка на велосипеді може спричинити руйнування, порівняні з торнадо типу T3.

Додаток 666-1: Д-ру Джеральду ніколи не дозволяється наближатись до SCP-462 менш ніж на 25 метрів.

Додаток 666-2: Планується створення такого транспортного засобу, який зможе утримати SCP-682 протягом часу, потрібного д-ру Джеральду, щоб той зміг його завести.

65cvn6.jpg

Дослідники припустили, що ролики технічно є транспортним засобом. Ми перевірили їх гіпотезу, відправивши д-ра Джеральда на роликах до офісу ОРІА в Тегерані. Вони мали рацію.

2mwscir.jpg

15 березня, 2███, 10 годин, 7 хвилин. Приблизна швидкість: 4███ кілометрів на годину.

mower_accident.jpg

15 березня, 2███, 10 годин, 11 хвилин. Кількість загиблих: ██

1z37ar5.jpg

Ми виділили цей фрагмент дороги в ████████, ███████, на випадок, якщо нам знадобиться знищити якийсь SCP, що є транспортним засобом. За випадковим збігом, це єдине місце, де д-ру Джеральду дозволяється водити будь-які транспортні засоби.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License