SCP-707 - Матрьошки
рейтинг: +1+x
scp707.jpg

SCP-707 поруч з четвертаком для порівняння розміру

Об'єкт №: SCP-707

Клас об'єкта: Безпечний

Особливі умови зберігання: SCP-707 слід зберігати в Зоні ██ в камері зберігання, яка зачиняється на два замки. Експерименти слід проводити лише після отримання письмового дозволу від щонайменше двох (2) співробітників з 3-м рівнем допуску. Після збирання SCP-707 може бути розібрана лише тільки співробітниками класу D.

Опис: SCP-707 це російська лялька-матрьошка, яка складається з однієї (1) центральної ляльки та чотирьох (4) зовнішніх. Ляльки розмальовані переважно синіми фарбами; і хоча точне датування матеріалу об'єкту виявилось неможливим, приблизні дані свідчать, що йому приблизно ██ років.

Коли жива людина розбирає SCP-707, знімаючи одну або декілька зовнішніх ляльок, аномальний ефект об'єкту настає приблизно через десять (10) хвилин. Тяжкість цього ефекту залежить від того, скільки саме ляльок було знято:

  • Одна (1) лялька - волосся і нігті суб'єкта повністю та безболісно відпадають. Це стосується також вій та внутрішнього волосся, наприклад, в області носа та вух.
  • Дві (2) ляльки - шкіра суб'єкта розпадається на шматки, відділяється, та відпадає. Втрата шкіри цілком безболісна, але відкрита внутрішня тканина виявляється дуже чутливою, і навіть легкий дотик може викликати кровотечу.
  • Три (3) ляльки - м'язи суб'єкта - у тому числі діафрагма та серце - відокремлюються від сполучної тканини.
  • Чотири (4) ляльки - внутрішні органи суб'єкту відокремлюються один від одного; суб'єкт цілком розпадається на частини.

Ці ефекти мають кумулятивний та послідовний характер, і стаються лише за декілька секунд після десятихвилинної затримки. Жодний суб'єкт до поточного моменту не пережив зняття більш ніж однієї матрьошки SCP-707. Однак, незважаючи на тяжкі травми, які приносить зняття двох або більш ляльок, дані моніторингу мозкової активності показують, що суб'єкти цілком усвідомлюють свій стан протягом декількох хвилин після розпаду і до самої загибелі (яка зазвичай настає через втрату крові або асфіксію).

Додаток 707-1: Запит на використання SCP-707 у якості ефективного методу отримання життєздатних органів для трансплантації для потреб Фонду знаходиться на розгляданні.