SCP-879 - Кит-колонія
рейтинг: +3+x

Об'єкт №: SCP-879

Клас об'єкта: Евклід

Особливі умови зберігання: Перегляд від ██.██.20██. SCP-879 було вдало захоплене і зберігається в Зоні-██ у зміцненому резервуарі для водних організмів, розмірами 30 x 20 x 10 м. SCP-879 слід підтримувати у стані хімічно індукованої коми за допомогою внутрішньовенних ін'єкцій. Ніяких поживних речовин воно не потребує, окрім ін'єкцій сірководню два рази на тиждень.

Всі інструменти, що контактували із SCP-879, повинні бути повністю стерилізовані, щоб запобігти випадковому розповсюдженню або впливу феромонів.

Колишня Зона-55 і всі зразки SCP-879-2, що містяться в ньому, повинні знаходитися під дистанційним спостереженням з безпілотників, що запускаються з дослідницьких суден Фонду "Андромеда", "Алькатраз" і "Чорний Мартін". Навколо Зони-55 встановлено постійний 20-кілометровий охоронний периметр.

Опис: SCP-879 – океанічний ссавець довжиною 26 метрів (85,3 футів), який сильно нагадує тварин ряду Cetacea (Китоподібні). Істота має гладеньку шкіру, в основному чорну з білою підчеревиною, і пересувається за допомогою хвоста та десятьох пар ласт. Дві перші пари є дуже м'язистими і використовуються як рудиментарні кінцівки для повзання берегом. SCP-879 має як зуби, так і втяжний китовий вус.

SCP-879 виділяє сильнодіючий феромон на основі епідермальних олій, що здійснюють сильний вплив на психіку людей у ​​діапазоні приблизно 100 метрів, а також мають можливість подальшого розповсюдження через фізичний контакт. Жертви феромону починають цілеспрямовано шукати SCP-879, ігноруючи всі зовнішні подразники крім найсильніших. Аналіз хімії мозку потерпілих свідчить про стан, що нагадує сексуальний потяг. Зустрівши SCP-879, постраждалі знімають з себе одяг, вступають до фізичного контакту з об'єктом і [ВИДАЛЕНО]. Єдиним ефективним способом є хірургічне відокремлення протягом першої години поглинання, хоча воно було ефективним тільки в █,█% спроб.

В даний час до складу SCP-879 входить не менше 73 поглинутих ним людей, які зараз існують в якості рудиментарних систем органів. Нервові та серцево-судинні системи суб'єктів пов'язані з відповідними системами SCP-879, тоді як непотрібні органи травлення та дихання атрофовані. Це фактично надає SCP-879 вторинну нервову систему і відповідні засоби для її постачання киснем, а також функції, отримані шляхом змінення цих прирощень. Поглинуті тіла потрапляють в одну з трьох категорій:

  • Статеві: Прирощення перетворюються на репродуктивні органи, виробляючи яйцеклітини і сперматозоїди, що надає SCP-879 можливість гермафродитного розмноження.
  • Хемосинтетичні: Прирощення перетворюються на органи, що містять спеціалізовані бактерії, які харчуються поглиненим SCP-879 сірководнем і використовуються в якості постійного джерела енергії.
  • Неспеціалізовані: Прирощення після поглинання ніяк не використовуються.

SCP-879 було вперше виявлене у 1976 році, коли воно виповзло на берег острову поблизу Зони-55 (координати [ВИДАЛЕНО], біля берегів Антарктиди), де поглинуло присутній персонал і породило перше покоління SCP-879-2. Ця зона розмноження використовувалася для всіх наступних поколінь, між виходами на берег проходило у середньому 3-4 роки. Окрім розмноження, діяльність SCP-879 складалася виключно з періодів донної сплячки з поглинанням сірководню із глибоководних джерел та міграцій в межах приблизно 1200 квадратних миль у Південному океані та південній частині Тихого.

Відомо дев'ять зареєстрованих поколінь SCP-879-2 (мають позначення від SCP-879-2a до SCP-879-2i) і в цілому вісімдесят шість особин, які на ██.██.20 ██ мешкають у Зоні-55. Вигляд цих особин відрізняється від покоління до покоління: попередні мають більше схожості з людьми, тоді як пізніші більш нагадують SCP-879. Всі особини SCP-879-2 агресивно реагують на будь-яке вторгнення персоналу Фонду до Зони-55, і жодна з них не здатна значно віддалятися від Зони. Вважається, що SCP-879-2 досягнуть повного розвитку у дванадцятому поколінні.

Додаток-01: ██.██.20██: Через зсув шляхів міграції SCP-879 до небезпечної близькості від Тасманії і австралійського узбережжя, Рада О5 віддала наказ про проведення операції "Приводнення" під керівництвом доктора ██████████ та агента █.

Додаток-02: ██.██.20██: Операція "Приводнення" завершилася успіхом: SCP-879 взяте під контроль Фонду, хоча і було фізично пошкоджене більше, ніж передбачалося. Доктор ██████████ отримав сувору догану за нанесення невиправданої шкоди об'єкту SCP.

Додаток-03: ██.██.2010: На відеоматеріалі з дронів спостереження за Зоною-55 виявлено дві особини SCP-879-2 (897-2i-3 та 879-2h-6), що проявляли шлюбну поведінку. Результати цього залишаються невідомими. Спостереження за Зоною-55 посилено, п'ять членів опергрупи Гамма-6 базуються на судні "Чорний Мартин" для забезпечення подальшої підтримки.