SCP-8900-EX - Небо. Синє небо
рейтинг: +2+x

НОТАТКА: ІНФОРМАЦІЯ У ЦЬОМУ ДОКУМЕНТУ ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ ЛИШЕ У ЯКОСТІ ДОВІДКИ.
НА ДАНИЙ МОМЕНТ ЖОДНІ ПРОТОКОЛИ СТРИМУВАННЯ ДО SCP-8900-EX НЕ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ.

SCP-8900-EX.jpg
Американські солдати під ефектом SCP-8900-EX в [ДАНІ ВИДАЛЕНО]

Об'єкт №: SCP-8900-EX

Клас об'єкта: Кетер

Особливі умови зберігання: Через високу складність у стримуванні SCP-8900-EX був рекласифікований у Кeтeр. Фактично, стримування об'єкта є неможливим на даний момент.

Істоти і речі, що потрапляють під вплив SCP-8900-EX, мають бути піддані карантину і невідкладно знищені за допомогою високотемпературного полум'я. Гасіння вогню, що виникає при цьому, слід проводити у вакуумному приміщенні при повній темряві щоб зупинити розповсюдження інфекції. За будь яких обставин персонал Фонду не має контактувати з істотами чи предметами, що перебувають під дією SCP-8900-EX.

Додаток 8900-1: Встановлено, що повна темрява зупиняє симптоми і розповсюдження SCP-8900-EX у живих суб'єктів. Агенти Харкер та Міріам були затримані і, на даний момент, утримуються для подальшого дослідження.

Опис: SCP-8900-ЕХ – це складний феномен сприйняття кольорів, який призводить до змін у видимому спектрі об'єкта, з яким вступає у фізичний контакт. Завдяки новітнім технологіям, об'єкт можливо сфотографувати, однак, цей процес сприяє прискоренню розповсюдження аномалії і вважається недоцільним.

Стримування SCP-8900-EX на даний момент нездійсненне і теоретично вважається неможливим. Перший випадок спалаху інфекції датується початком XIX сторіччя, як побічний ефект розвитку технологій фотографування, однак, тоді аномалія поширювалася лише на самі фотографічні пластини і не розповсюджувалася. Слід зазначити, що ефект SCP-8900-ЕХ отримав здібність вражати інші фотографії через [ВИДАЛЕНО]робки у технологіях фотоапаратів. Наскільки сьогодні можна заявити, перший раз SCP-8900-ЕХ у сучасному вигляді з'явився у 1935 році, можливо, як результат експерименту корпорації █████ з використанням технології «потрійної плівки» ██████████.

Додаток 8900-2: