SCP-ES-127 – Чаша Сліз
рейтинг: +3+x
ibón.png

Вид на SCP-ES-127-1 з Постійного спостережного пункту 2.

Об'єкт №: SCP-ES-127

Клас об'єкта: Безпечний

Особливі умови зберігання: SCP-ES-127-1 закритий для цивільного населення та оточений стандартним огородженням. Оскільки ця локація знаходиться на важкодоступній гірській території, для її охорони достатньо 2-3 співробітників служби безпеки. Затриманих зловмисників слід передавати до відповідної Зони для допиту.

Дозатори SCP-ES-127 розміщені в кафетеріях та їдальнях установ, де працюють постраждалі від нього співробітники (на даний момент це: Зона-178, Зона-98, Зона-34, Дільниця-08, Зона-1102 і Зона-ES-181). Ці дозатори слід оглядати щотижня та наповнювати щонайменше раз на місяць. Перевищення прогнозованого споживання SCP-ES-127 вважатиметься адміністративним порушенням; винний у цьому персонал, який має потребу SCP-ES-127 і/або персонал, що займається приготуванням їжі, отримає відповідні догани та покарання.

Дозатори оснащені електронними замками безпеки, які обмежують щоденне постачання для кожного співробітника. Псування цих дозаторів являє собою навмисне порушення стримування, яке буде покарано адміністративно згідно з рішенням Підкомітету з питань утримання або Етики.

В даний час SCP-ES-127-2 є основним джерелом SCP-ES-127. Він повинен постійно зберігатись у своїй цистерні. Якщо це неможливо або цистерна пошкоджена, SCP-ES-127 можна перелити до будь-якого звичайного контейнера (дотримуючись звичайних протоколів щодо зберігання та поводження з біологічно небезпечними матеріалами).

Нагадуємо працівникам, що ці дозатори – це не запрошення спробувати SCP-ES-127, а ліки для тих, хто від нього вже постраждав.O5-11

biopeligroso50.png
Цей об'єкт становить собою помірну біологічну загрозу помірного ризику. При маніпуляціях із ним слід використовувати захисні засоби для обличчя, водонепроникні рукавички типу 4 та захисні фартухи типів 2, 3 чи 5 типу відповідно до останніх протоколів, погоджених з начальником служби зберігання вашого закладу.

Опис: SCP-ES-127 – це нейроактивна речовина, спочатку позначена як «Терагеусес» або «Терагіуса», рідкий мнестик, отриманий шляхом бродіння води з ібону1 у провінції Уеска, Іспанія, позначеного як SCP-ES-127-1.

Розташування SCP-ES-127-1 тримається у секреті з часів іспанської Спеціальної комісії з безпеки2, пошукові загони якої виявили об'єкт та поставили його під варту на початку 1950-х, помітивши його надзвичайні властивості. Аномальні учасники республіканського опору уникали цієї місцевості, поширюючи інформацію про «видіння», «відьом», «лісовиків» та «чортів». Насправді SCP-ES-127-1 лише оточений різьбленими стелами та монолітами. Один із солдатів пошукової групи комісії, який ігнорував подібну репутацію озера, занурився до SCP-ES-127-1 з наміром викупатися під час перерви, після чого поступово та добровільно з головою увійшов до озера і потонув.

Ця речовина містить багато діючих компонентів, які всмоктуються через слизову оболонку всього травного тракту і впливають на сенсорні центри смаку. Якщо SCP-ES-127 використовується в якості приправи, інгредієнту страви або речовини, які можна смакувати в помірних кількостях, це викликає у людини найбільш яскраві та позитивні спогади, можливо пов'язані з цією їжею, як правило, з дитинства.

Однак смак будь-якої їжі, колись приправленої SCP-ES-127, відтоді здаватиметься цій людині дивним і неприємним, якщо її знову не приправлять SCP-ES-127. Багато суб'єктів описують цей смак як «неправильний». Цей ефект є необоротним, хоча суб'єкт може звикнути до смаку їжі без SCP-ES-127 до тих пір, поки не відновить його споживання.

Якщо суб'єкт вважає їжу несмачною або неприємною, SCP-ES-127 змістить відчуття на більш приємні аромати і сприятиме травленню (завжди в допустимих межах для людської фізіології). Здебільшого суб'єкти, які спробували продукти, приправлені SCP-ES-127, завжди вважають за краще вживати їх знову. SCP-ES-127 не породжує ніякої залежності на біохімічному рівні, але спостерігається значна психологічна залежність від його використання.

Концентровані дози SCP-ES-127 у будь-якій страві здатні викликати генетичні спогади про стародавню їжу, схожу на скуштовану. Порівняльний гастроетнографічний аналіз усіх зареєстрованих випадків свідчить про те, що згадані продукти були частиною раціону предків суб'єкта у тому чи іншому поколінні.

Споживання чистого SCP-ES-127 або прямий контакт з водами SCP-ES-127-1 становить екстремальну когнітивну небезпеку. Цього слід уникати, за винятком строго спланованих та дотримуваних експериментальних умов.

Додаток SCP-ES-127-A: Журнал експериментів.

Додаток SCP-ES-127-B: SCP-ES-127-2. Тільки для персоналу аналітичної і парадипломатичної груп (рівень 3/127 або вище).