SCP-PL-078 - Сережки миттєвої зустрічі
рейтинг: +3+x

Об'єкт №: SCP-PL-078

Клас об'єкта: Безпечний

Особливі умови зберігання: SCP-PL-078 не становить жодної небезпеки і може успішно зберігатися у стандартній захисній шафці. Для уникнення втрати об'єктів, всі експерименти, які вимагають винесення будь-якої з сережок з безпечної зони, мають бути схвалені принаймні, одним співробітником рівня 2.

Опис: SCP-PL-078-A та SCP-PL-078-B являють собою пару срібних сережок у формі кульок діаметром п'ять міліметрів, прикрашених вигравіруваними лініями. Ближче спостереження показує, що ці лінії зображують земні континенти та острови. Коли SCP-PL-078-A або SCP-PL-078-B не надягнуті на чиєсь вухо, подвійне натискання на поверхню сережки призводить до того, що вона виростає у більшу сферу діаметром 5 см. У цьому стані вона вказує місце розташування як себе, так і другої сережки. Це відбувається наступним чином:

  • Поверхня, що представляє континенти та острови, змінює колір на світло-зелений, а та, яка зображує водойми, стає синьою.
  • На поверхні об'єкта з'являються дві червоні точки, що показують положення обох сережок.

Аналіз SCP-PL-078 показав, що їх маса при збільшенні об'єму також збільшується. Коли сережка зростає, атоми, з яких вона складається, помножується якимось нез'ясованим чином. Плануються подальші дослідження для зрозуміння цього явища. Було також виявлено, що кольори землі та води, а також розміщення об'єктів нанесені барвниками природного походження, що наведені нижче:

  • Земля – хлорофіл типу А
  • Води – барвник, виготовлений з рослини Alkanna tinctoria (алкана фарбувальна)
  • Червоні крапки розташування – кров тварини невідомого виду

Встановлено, що ці барвники не замінюють собою срібло, а лише покривають його поверхню. Також можливо взяти з них зразок за допомогою піпетки, але на місце вилученої речовини негайно створюється нова і заповнює порожнє місце.

Щоб зменшити сережку, треба знову двічі натиснути пальцем на її поверхню. Об'єкт знову стає сріблястим і зменшується до початкового розміру. Інший спосіб зменшити об'єкт – вдягнути його у вухо.

Коли дві людини надягають SCP-PL-078-A і SCP-PL-078-B на дві "протилежні" вуха (наприклад: А – до лівого вуха,. а B – до правого), обидві сережки входять у активну фазу і починають випромінювати легке золоте сяйво.

У активній фазі SCP-PL-078 може за запитом телепортувати одну з осіб, на яку надягнутий один з екземплярів, до особи, що носить другу. Щоб це сталося, користувач має клацнути пальцями. Після чого він зникає і відразу з’являється в місці, де знаходиться в даний час носій другої сережки залишається в даний час. Це явище супроводжується сліпучим спалахом світла, що триває близько 2 секунд, як при зникненні користувача, так і в пункті призначення.

Було встановлено, що SCP-PL-078 переміщує користувача до найближчого вільного простору, здатного "вмістити" його тіло у тому положенні, в якому воно знаходилося під час активації об'єкта. Атоми перенесеної особи міняються місцями з атомами у місці призначення. Якщо користувач, що знаходиться у місці призначення, занурений у рідину, телепортована особа з'являється у вільному просторі поза рідиною, як і в будь-якому іншому випадку.

SCP-PL-078 не входить до активної фази, якщо:

Обидві сережки надягнуті на одну особу, або їх носять дві людини на вусі з одного боку (наприклад, обидва користувачі надягли свої сережки на ліве вухо).

  • Один або обидва носії не мають фізичного контакту з землею. SCP-PL-078 не працює, якщо обидва користувачі перебувають у повітрі. Однак телепортація на повітряний транспорт можлива.
  • Користувачі SCP-PL-078 знаходяться на відстані, меншій за 10 м.

Аномальні властивості SCP-PL-078, ймовірно, обмежені лише площею Землі. Цей висновок можна зробити з того факту, що при переміщенні однієї з сережок в космос чи іншу планету, інша не може визначити місце її розташування.

Додаток: Були проведені випробування для визначення роботи SCP-PL-078 у випадку, коли другий користувач клацне пальцями, перш ніж зникне спалах, що супроводжує телепортацію першого користувача. У якості піддослідних виступили два агенти Фонду. Їм було запропоновано активувати SCP-PL-078 таким чином, як описано у звіті.

Тестери без проблем активували SCP-PL-078. У момент активації відбувся спалах яскравого світла, після чого обидва вони зникли. Через три хвилини спалах відбувся повторно, а агенти з'явилися там, де стояли перед активацією об'єкта. Вони негайно зняли сережки і віддали їх ученому, який контролював експеримент. На подальшому допиті вони описали місце, до якого вони прибули, як "дуже довге приміщення, висотою близько десяти метрів, в якому одна стіна була покрита невеликими, пронумерованими шафами". Вони також засвідчили, що повернулися таким же чином, як вони опинилися у цьому приміщенні.

Психологічні тести, проведені з агентами, не виявили нічого незвичайного.

Нотатка доктора █████: Якщо вони кажуть правду, то треба відправити когось туди і перевірити, що в тих шафках. Якщо для сережок це якесь місце "за замовчуванням", там може виявитися більше таких речей. Це може бути корисно.