2023-contest-2

ПЕРШИЙ КОНКУРС 2023 РОКУ: SCP-100-UA — ГОІ УКРАЇНИ

Від інших всесвітів літературний світ SCP відрізняє те, що йому вдалося за єдиним стандартом та на єдиних канонічних стовпах налагодити роботу сотень авторів по всій планеті. Яку б філію ви не відкрили – англомовну, польську, японську чи українську – вас усюди зустрінуть знайома структура, знайомі терміни, знайомі концепції й персонажі. Втім, навіть за цієї уніфікації кожна з цих філій залишається унікальною – не лише внаслідок стилістичних і тематичних особливостей, але й через місцеві групи особливого інтересу (скорочено — ГОІ), які дозволяють формувати нові, питомі наративи. Саме тому темою конкурсу було визначено ГОІ Української філії, яка щойно відкрила свою другу сотню і потребує завершення цього фундаменту.

ПРАВИЛА КОНКУРСУ

1. Приймання робіт триває з 01 січня по 28 лютого 2023 року. Результати підбиватимуться о 07:00 11 березня 2023 року.

2. Переможці визначаються за оцінкою статті на момент підбиття результатів. За рівних оцінок, пріоритет матимуть голоси адміністрації. За рівних голосів адміністрації, пріоритет надаватиметься роботі, опублікованій раніше.

3. Автори можуть як обрати з чинних вітчизняних ГОІ, так і придумати свою. Об'єкт має тісно стосуватися принаймні однієї з них — або взагалі становити її документ.

4. Конкурсні об'єкти публікуються відразу на сайті, минаючи схвалення на Полігоні.

5. На час конкурсу об’єктам присвоюється непризовий номер за вибором автора, що збережеться за ним у разі якщо призове місце зайняти не вдасться. Такі об’єкти слід позначати спеціальними тегами: конкурс та scp-ua-100. У разі якщо за результатами конкурсу об'єкт отримає від'ємну або нульову оцінку, його буде видалено.

6. Автори можуть брати участь як індивідуально, так і групами. Кількість об’єктів від одного автора не обмежується, однак одна й та сама група не може подати більше одного. У разі перемоги групового об’єкта, приз розподіляється за домовленістю учасників.

ПРИЗИ ПЕРЕМОЖЦЯМ

І місце – присвоєння об'єкту номера SCP-100-UA та 1000 гривень від MONGOL#2241MONGOL#2241.

ІІ місце – присвоєння на вибір переможця SCP-101-UA чи SCP-111-UA, а також відеоролик про об’єкт на SCP UA – YouTube-каналі DR_C_WhiteDR_C_White з авдиторією в більш ніж тисячу підписників.

ІІІ місце – присвоєння останнього призового номеру та художній малюнок об’єкта (за бажання – з автором) від Anacharsis_UAAnacharsis_UA.