Досьє установи: Дослідницька Зона-45
rating: +2+x
logo.png

Досьє закладу Фонда SCP

Дослідницька Зона-45

Офіційне позначення: Прибережний західноавстралійський дослідницький заклад Фонда SCP

Ідентифікаційний код закладу: OSWAR-Site-45

entrance.jpg

Вхідний тунель до Дослідницької Зони-45 перед КПП Гаррадін. Натисніть для збільшення.

Загальна інформація

Призначення: Дослідницька Зона-45 – це сильнозахищений таємний підземний заклад, який використовується для дослідження та/або тимчасового утримання певних аномалій, що задіяні в даний час або потенційно можуть бути задіяні у поточних проектах Фонду, від застосування у військових цілях до виконання прикладних завдань.

Дата заснування: 8 червня 1984 року

Локація: Кейп-Лювін, Західна Австралія

Прикриття: Промисловий склад

Функції: Дослідження і розробка, архів, зберігання, база морських опергруп (за необхідності)

Розмір: Загальна наземна площа – 1,2 км2

Підземна структура

map.png

Схема евакуації, вивішена на КПП Гаррадін. Натисніть для збільшення.

Контрольно-пропускний пункт Гаррадін: Розташований в самому кінці шосе Лювін, перед вибухостійкими воротами головного входу. Служба безпеки проводить тут обов'язкову перевірку вхідного і вихідного транспорту. Це єдиний вхід до Дослідницької Зони-45 із суші. КПП також включає в себе великі підземні житлові приміщення для більшості співробітників Зони.

Фунікулерна залізниця і тунель: За наземним КПП знаходиться фунікулерна залізнична система, яка спускається від КПП Гаррадін під кутом 30° на захід до відмітки 170 метрів нижче рівня моря під поверхнею континентального шельфу та Індійського океану. Ще на 8,5 км на захід від залізниці тягнеться підземний тунель, який закінчується входом до шахти доступу Зони-45. Тунель обладнаний зарядами вибухівки, що розташовані у стінах через кожні 200 м і дозволяють обвалити тунель у разі катастрофічної надзвичайної ситуації.

КПП Уахан: Це підземний контрольний пункт в Індійському океані, який з'єднується з шахтою доступу, що веде до всіх інших Блоків Зони-45. Тут розташовано командний центр, який керує всіма контрольними і блокувальними системами приміщень, що знаходяться нижче нього. До шельфової платформи звідси веде підводний ліфт. КПП також обладнаний надувними плавзасобами на випадок термінової евакуації.

rigged.png

Вигляд прибережної платформи з поверхні.

Шельфова платформа (так звана "вишка"): Шельфова вишка розташована приблизно в 9 км від узбережжя на південь від КПП Гаррадін. Вона стоїть безпосередньо на вершині шахти доступу, навколо якої побудований весь комплекс Зони-45. Для цивільного населення це – шельфова бурова платформа. Вишка служить базою для мобільних опергруп і містить оборонне й наступальне озброєння для протидії зовнішнім атакам або провалам зберігання. Також вона оснащена Якорем Реальності Скрентона (ЯРС) для підтримки базового значення Юма у приміщеннях під ним. До іншого обладнання входять:

  • (2) зенітних артилерійські комплекси "Phalanx CIWS"
  • (4) 57-мм гармати "Bofor"
  • (2) зчетверені торпедні пускові установки "Harpoon"
  • Ракетна система протиповітряної оборони "Sea Viper" з пусковою установкою "Sylver A50 VLS", яка містить:
    • 15 ракет "Aster" з дальністю польоту 1,7–30 км
    • 30 "Aster" з дальністю польоту 3–120 км
  • Палубний вертолітний майданчик
  • Багатофункціональний радіолокатор повітряного спостереження "SAMPSON" (тип 1045)
  • Всечастотний радіолокатор "Raytheon "
  • Сонарна система "MFS-7000"

Головна шахта доступу: Шахта має діаметр 30 м і містить 2 пасажирських ліфти, 1 великий вантажний ліфт та вузькі аварійні сходи. Звідси співробітники можуть отримати доступ до всіх інших Блоків закладу. Кожен Блок – це багатокомпонентна структура, обладнана власною вентиляційною та енергетичною системою. У випадку, якщо один Блок буде пошкоджений/відключений, інші Блоки залишаються у безпеці й можуть працювати. Вхід до кожного Блоку обладнаний великою брамою, яка автоматично закривається у разі провалу стримування. З міркувань безпеки Блоки не мають додаткового аварійного доступу. У випадку, якщо головна шахта доступу буде захоплена противником, КПП Гаррадін має право підірвати тунель, що веде до поверхні. Це робить шахту неймовірно критично важливим елементом закладу.

Адміністрація (так званий "Пентхаус"): Адміністрація з'єднана з КПП Уахан сходами, а не через основну шахту. Тут розташовані кабінети Директора Зони, Інспектора Зони, серверна кімната і конференц-зал. Час від часу тут проводяться зустрічі високого рівня.

lounge.jpg

Кімната відпочинку у Блоці A

БЛОК A (т.з. "Готель"): В цьому Блоці забороняється зберігання і взагалі присутність аномалій. Тут розміщена більша частина резервів D-класу в окремих камерах, а також кабінети персоналу. Тут проводяться медичні аналізи, огляди та операції, як над співробітниками, так і над персоналом класу D. Біля самого входу розташована невелика кількість індивідуальних кабінетів, а також кафетерій, роздягальні та кімната відпочинку. Цей конкретний Блок знаходиться поблизу вершини шахти доступу для швидшої евакуації, якщо така знадобиться, оскільки там працює більшість важливих працівників.

БЛОК B (т.з. "Кунсткамера"): Призначений для утримання і дослідження гуманоїдних аномалій. Блок B оснащений власними просторими медичними та лабораторними приміщеннями для проведення розтинів, хірургічних операцій та інших цілей. Тут утримуються для вивчення, спостереження тощо аномалії, які можна зберігати в камерах для гуманоїдів за нормальних умов. Як виняток, тут зберігаються деякі негуманоїдні аномалії, якщо для їх утримання є обов'язковою необхідністю доступ до великої кількості медичного устаткування. Серед іншого тут містяться: SCP-321, SCP-1598, SCP-2401.

lab.jpg

Лабораторія 3 Блоку C

БЛОК C (т.з. "Ігротека"): Призначений для зберігання і дослідження негуманоїдних аномалій. Тут розташовано камери різного розміру для зберігання об'єктів, кожна з яких обладнана невеликою прилеглою лабораторією, обладнаною для дослідження конкретного об'єкта. У самому кінці Блоку розташовані великі порожні приміщення, спеціально призначені для проведення дослідів. В межах цього Блоку ведеться більшість проектів розробки озброєння, а в його арсеналі в даний час зберігаються кілька аномальних видів зброї. Серед іншого тут містяться: SCP-127, SCP-2424, SCP-1577, SCP-439

БЛОК D (т.з. "Сховище"): Тут у сховищах підвищеної безпеки зберігається багато предметів, які або самі є аномальними, або зазнали аномального впливу і спеціально не досліджуються, але вважаються потенційно цінними для майбутніх досліджень. Також тут розташовані спеціальні архіви звітів/даних особливо секретного характеру і резервні сервери. З усіх Блоків Зони-45 тут найменше охорони через низьку можливість будь-якого порушення. Серед іншого тут містяться: SCP-154, екземпляри SCP-1471-№, SCP-2501

БЛОК E (т.з. "Підвал"): Використовується як окреме крило для зберігання дуже небезпечних та/або ворожих аномалій. Сам Блок розташований окремо від основної частини закладу і сполучений з низом шахти доступу за допомогою тунелю довжиною 1,5 км. Це єдиний Блок, який в разі катастрофічного провалу зберігання може бути блокований за допомогою підриву розміщених у тунелі зарядів вибухівки. Доступ обмежений для більшості персоналу. Серед іншого тут містяться: SCP-466, [ДАНІ ВИДАЛЕНО]

Інформація про персонал

Директор Зони: [ВИЛУЧЕНО]

Інспектор Зони: Доктор Фредерік Карлайл

Керівник служби безпеки поверхні: Капітан Хорі Тамігер

Керівник служби безпеки Блоків A – D: Капітан Жан-Батіст Кусто

Керівник служби безпеки Блоку E: Капітан Мохаммед "Mo" Ангр

Директор з досліджень і розробки: Доктор Джофрі Бабель

Інспектор з досліджень і розробки: Доктор █████ "Айсберг" ████

Директор з придбання і логістики: Доктор Герман Мунц

Директор з медицини: Доктор Андреа Іцковіч

Представник Комітету з етики: Агент Рейчел Холкомб

Технічний інспектор: Агент Віктор Крун

Головний слідчий: Агент Рубен Фостер

Персонал Зони:

Докторський персонал: 16

Дослідницький персонал: 44

Адміністративний персонал: 5

Технічний та IT-персонал: 32

Охоронний персонал: 76

D-клас: 12

Інший персонал: 19

Значні інциденти при зберіганні

SCP-1905
Вересень 1999 року

SCP-1905 був помилково заряджений під час дослідження, що призвело до матеріалізації особини SCP-1905-1 (схожої на Ankylosaurus magniventris) просто в лабораторії. Істота зруйнувала кілька лабораторій, пошкодивши опору з несним навантаженням та магістральний кабель, що призвело до знеструмлення Блоку C на 12 годин і його евакуації. Інцидент обійшовся без жертв. SCP-1905 та його черговий дослідник були негайно переведені за межі закладу.

SCP-1598
Листопад 2009 року

SCP-1598 спричинив два окремі інциденти в межах Блоку B, і обидва вони завдали великої шкоди лабораторії та суміжним кабінетам. Під час останнього інциденту SCP-1598 зміг спуститися шахтою доступу в Блок D, де спричинив додатковий збиток в архівному сховищі. Наразі вжито контрзаходи для запобігання подальшим інцидентам.

SCP-466
Серпень 2014 року

SCP-466 перебувала у Блоці до інциденту в серпні 2014, коли вона атакувала і вбила декількох співробітників під час надзвичайної процедури по збереженню її власного життя. З тих пір вона перетворилася на набагато більш ворожу сутність і була переведена до Блоку E. На сьогоднішній день суб'єкт продовжує поводитися вороже та агресивно. В даний час планується перемістити SCP-466 в більш безпечний заклад.

SCP-2403
НЕВІДОМО

SCP-2403 був випадково виявлений дослідниками під час евакуаційного буріння на східній сходовій клітці. Теоретично, це явище є чисто випадковим і ізольованим. Невідомо, коли воно виникло або як довго воно є активним. В даний час цей відрізок сходів заблокований до подальшого вивчення.

Додаткова інформація

Дослідницька Зона-45 вперше був задумана генералом Вільямом Пендергастом в 1973 році в якості автономного закладу, присвяченого вивченню аномалій, які можуть бути корисні для Фонду, будь то засоби нападу, захисту або інше. Будівництво почалося в кінці 1979 року з південно-західного узбережжя Австралі за допомогою великогабаритних тунельнобурильних машин для видобутку тонн землі, необхідного для створення залізничної та ліфтових систем. Додаткові розкопки і вибухові роботи знадобилися для створення великих порожнин, які пізніше стали Блоками A – D.

Бурова платформа була придбана в австралійського уряду та доставлена до її поточного місця розташування. Після встановлення вона була модифікована для розміщення збройних і захисних систем для оборони Дослідницької Зони-45 від можливих нападів з моря або провалів зберігання. Через її стратегічне розташування на буровій установці було виділено місце для зберігання палива та боєприпасів, оскільки Рада O5 визнала її зручною базою для морських МОГ, зокрема Гамми-6 та і Тау-11.

Будівництво було завершено у 1984 році. У наступні роки в Дослідницькій Зоні-45 було розроблено декілька критично важливих технологій. Також Зона-45 залучена до ініціативи Проекту Хеймдалль, в ній було розроблено кілька потенційних контрзаходів для використання Фондом. Крім того, Зона-45 використовувалася як депо постачання і база для МОГ під час декількох інцидентів у водах Австралії та Індо-Тихоокеанського регіону, особливо під час тривалого протистояння з SCP-1264, що, на щастя, закінчилося його нинішнім стриманням в Тихому океані.

Додатковий Блок E було побудовано в 1999 році, спочатку як допоміжне приміщення. Проте після кількох інцидентів, які ледь не призвели до розкриття Зони, було вирішено перетворити Блок E на додаткове крило зберігання високого рівня безпеки. Протягом останніх 15 років з моменту його введення в експлуатацію кількість пов'язаних з SCP-об'єктами інцидентів скоротились на 32%.

Через обмежені можливості та простір Дослідницька Зона-45 ніколи не призначалася для постійного зберігання. Протягом багатьох років сотні каталогізованих аномалій поступали до цього закладу для дослідження їхніх переваг і виходили з нього для використання Фондом. Таким чином Дослідницька Зона-45 працює і сьогодні.